FANDOM

Złowieszcze Lwy

Liczba zawodników 8
Najlepszy zawodnik Max 1st/2nd
Najgorszy zawodnik Lightning 15th
Zawodników dobierał:

Charakter zawodników

Złowieszcze Lwy to jedna z dwóch drużyn w Totalnej Porażce: Podróży Gwiazd.

Totalna Porażka: Podróż Gwiazd

Drużyna zostaje utworzona w odcinku Powrót, a w jej skład wchodzą: Amy, Courtney, Duncan, Lightning, Max, Sugar i Zoey. Podczas Nie zadzieraj z rekinem, możemy zaobserwować takie relacje jak konflikt Duncana z Mike'm, czy przyjaźń Amy i Mike'a. Złowieszcze Lwy, dzięki Lightningowi wygrywają pierwszą część wyzwania, jaką było schwytanie Kła. Drużna była pod wrażeniem ciosu, jaki Lightning zadał rekinowi. Max wiedząc, że Lightning jest dobrym graczem, postanowił sabotować go podczas drugiej części wyzwania. Podczas trwającego zamieszania na łodzi, zawraca on wpływając na minę, oraz winiąc za wszystko Lightninga. Drużyna uwierzyła, że Lightning sabotował ich drużynę i wyeliminowała go na ceremonii eliminacji po przegranej.

W Odwiedzamy półwysep, drużyna spędza czas w klasie ekonomicznej. Byli zadowoleni, kiedy Cody przyniósł im tosty z klasy zwycięzców. Podczas wyzwania, drużyny muszą zdecydować, kto usiądzie na ławce rezerwowych podczas meczu. Wywołało to sprzeczkę w drużynie, kiedy Amy zaproponowała by usiadł Max, ze względu na swój wzrost. Max wówczas rzucił Amy przez halę sportową, w wyniku czego ta zwichnęła nogę. Drużyna wściekła się o to na Maxa, a na ławce usiadła Amy z powodu kontuzji. Ostatecznie drużyna wygrywa z wynikiem 5-4. Na ceremonii eliminacji, Mike i Zoey zamieniają się drużynami co oznacza, że Zoey będzie rywalizować w drużynie Złowieszczych Lwów, a Mike w drużynie Heroicznych Misi. Zoey nie była zadowolona z powodu trafienia do drużyny złoczyńców, zwłaszcza po tym jak Max ją "przywitał"

W Zajrzyj w moje igloo, Duncan zapoznaje Zoey z nową drużyną i ostrzega przez obliczem Maxa. Zoey początkowo uważa, że Max to niegroźny chłopak, lecz kiedy on kopie ją w kostkę, Zoey zgadza się na sojusz z Duncanem by wyeliminować Maxa. Podczas budowania Igloo, Duncan był zły na Courtney, która zamiast pracować pisała z koleżanką. Najbardziej w wyzwanie zaangażowani byli wówczas Duncan i Sugar, dzięki którym drużyna Złowieszcze Lwy osiągnęła kolejne zwycięstwo. Na koniec odcinka, Chris wręcza kurtki zawodnikom, jako nagrodę za wygranie wyzwania. Lecz nikt po za Zoey nie był zadowolony z nagrody

W Kanadyjskie mistrzostwa, Duncan próbuje odciągnąć Courtney od palmtopa, gdyż uważa, że się uzależniła. Kiedy Zoey przyznaje mu racje, Courtney wścieka się na Zoey wytrącając jej sok z ręki. Duncan zaczyna mieć wątpliwości co do związku z Courtney. Wówczas przychodzi Max, który każe Zoey wyczyścić wannę, ale ta go wyśmiewa. Jako wyzwanie, drużyny miały rozegrać mecz w piłkę nożną. Z drużyny Lwów na bramce staje Sugar, jako napastnicy Amy i Max, a obrońcy Courtney i Duncan. Podczas meczu, Courtney przejmuje piłkę od Gwen, którą następnie podaje do Duncana. Ten po chwili zostaje sfaulowany przez Bridgette, lecz nie doznał większej kontuzji, dzięki czemu mógł grać dalej. Następnie Amy wykonała rzut wolny, lecz Gwen przejęła piłkę. Kiedy Courtney przejęła piłkę Gwen, ta ja fauluje. Courtney nie była w stanie grać dalej z powodu kontuzji. Po chwili rozpoczyna się walka o piłkę między obiema drużynami. W końcu drużyna Lwów traci punkt, kiedy Mike strzela gola. Podczas przerwy między połowami, Courtney każe Zoey wejść na boisko, lecz ta się nie zgadza. W drugiej połowie dochodzi do wielu strat w zawodnikach drużyny Lwów. Duncan zostaje sfaulowany przez Cody'ego, a Amy zostaje sfaulowana przez Geoffa. Drużyna nie była najlepszej myśli, widząc, że na boisku zostali jedynie Max i Sugar (bramkarz). Ku zdziwieniu wszystkich, Maxowi udaje się strzelić gola wyrównując pojedynek 1-1. Taki wynik został utrzymany do końca meczu, po czym rozegrały się rzuty karne. Drużynę Lwów reprezentowała Zoey, która strzeliła tylko 1 gol, w przeciwieństwie do Tophera, który trafił wszystkie. Na ceremonii eliminacji zagrożeni byli Max i Zoey. Odpaść miała Zoey, lecz nieoczekiwanie Topher wpadł na ceremonie chcąc zamienić drużynę (by być bliżej Amy), na co Chris zdenerwował się, że ten przerwał mu ceremonie i go wyeliminował, oszczędzając tym samym Zoey.

W Zagubieni na pustyni, drużyny zostają wywiezione na Saharę przez Chrisa, gdzie muszą znaleźć samolot. Złowieszcze Lwy otrzymują plecak z mapą, wodą, kartką w języku rumuńskim, oraz procę z pijawkami. Drużyna rozdziela się na dwie grupy. Amy, Courtney i Zoey podążają na północ, gdzie szukają jakiejś oazy, by znaleźć wodę. Zgadzają się również na współpracę między sobą, a Zoey proponuje by Duncan również do nich dołączył. Kiedy Courtney dowiaduje się, że Zoey miała już sojusz z Duncanem, jest o to zazdrosna co objawia w pokoju zwierzeń. Tymczasem Duncan, Max i Sugar idą w przeciwnym kierunku. Kiedy Sugar sama wypija całą wodę, Duncan jest na nią zły. Max tymczasem planuje kolejny złowieszczy plan, jakim jest założenie miasta na pustyni, którym on zawładnie. Cała trójka spotyka na swojej drodze bijących się Cody'ego i Mike'a. Kiedy pytają się ich o wodę, obaj zauważają, że nie mają jej, lecz Bridgette po chwili wraca z butelką. Kiedy drużyn Lwów ma się zbierać, Mike zauważa ich kartkę w języku rumuńskim, którą przetłumaczył, dzięki czemu obie drużyny wiedziały, że jako zadanie mają znaleźć samolot. Ostatecznie drużyna Lwów przegrywa. Na ceremonii eliminacji zagrożeni są Max i Amy. Ostatecznie odpada Amy, która zagłosowała na siebie z powodu tęsknoty za Topherem.

W Gęste tereny, drużyna dyskutuje na temat eliminacji Amy. Duncan ma odmienne zdanie co do reszty. Tymczasem Max i Sugar zakładają sojusz. Podczas wyzwania drużyny muszą wydostać się z dżungli zamieszkanej przez Tubylców. Również Duncan, Zoey i Courtney zakładają swój sojusz, choć Courtney nie była przekonana do współpracy z Zoey. Ostatecznie drużyna Lwów przegrywa wyzwanie.

W Jakie owoce znajdziesz na Cyprze?, drużyna Lwów nie popierała obecności Maxa w zespole (z wyjątkiem Sugar), co było przez nich głośno okazywane. Tymczasem owa dwójka dalej współpracuje, a Max ma w zanadrzu "nikczemny plan". Podczas zbierania owoców w trakcie wyzwania, Duncan i Courtney są najbardziej zaangażowani w pracę, w przeciwieństwie do choćby Sugar. Drużyna zdobyła mniej owoców od Misi, lecz wygrała, kiedy okazało się, ze owoce Misi są zgniłe.

W Kto jest głodny, drużyny miały za zadanie upiec ciasto z owoców znalezionych na Cyprze i innych składników. Pomiędzy drużyną dochodzi do bitwy na składniki, kiedy to Max rzucił ciastem w Courtney. Sugar obrzuca Courtney jajkami, które były ich ostatnimi, przez co Duncan się na nią wkurzył. Drużyna robi w tym czasie zrzutkę pieniędzy na nowe składniki, po które do sklepu idą Sugar i Zoey. Kiedy Max chce wstawić ciasto do piekarnika, potyka się i omal go nie upuszcza, gdyż Courtney łapie je w ostatniej chwili. Wypieki obu drużyn miały być oceniane przez Chrisa, Szefa i miejscowego kucharza. Ostatecznie drużyna Lwów wygrywa wynikiem 12-11, a w nagrodę mogli urządzić imprezę przy ognisku.

W W Alpach jeszcze trochę zabawimy, Lwy kończą swoją imprezę przy ognisku, kiedy przychodzą ich konkurenci, a Chris zapowiada kolejne zadanie jakim jest snowboarding. Uczestnicy obu drużyn muszą przekroczyć linię mety. Jako pierwszy z drużyny Lwów startuje Duncan, który od razu spycha Gwen ze ścieżki, lecz sam wpada na drut kolczasty co go spowolniło, lecz drużyna dawała mu otuchy. Kiedy Duncan zebrał się udało mu się sekundy po Gwen przekroczyć linię mety. Jako następny wystartował Max, który linie mety przekroczył razem z Mike'm, lecz wcześniej zaliczył kilka wpadek jak oberwanie bazooką na spaghetti, wjazd na drut kolczasty, czy potrącenie Szefa. Po Maxie wystartowała Courtney, a wraz z nią Bridgette. Obie nie skupiały się na rywalizacji, a o rozmawianiu ze sobą i jednocześnie przekroczyły linię mety. Dla drużyny Lwów oznaczało to porażkę, ponieważ Sugar i Zoey nie przekroczyły linii mety. Na ceremonii eliminacji zagrożeni byli Max i Sugar, a ostatecznie Sugar wykonała skok wstydu.

W Niepokonany automat w tenisa, Duncan pomaga Zoey w przygotowaniu tortu urodzinowego dla jej chłopaka Mike'a. Podczas wyzwania uczestnicy muszą trafić w piłeczki wystrzeliwane przez automat do gry w tenisa. Drużyna Lwów z początku trafia wszystkie piłki. Tymczasem Duncan i Zoey idą do kuchni Szefa przygotować tort. Courtney widząc ich idących razem do samolotu zaczynać coś podejrzewać. Ostatecznie dzięki Courtney, drużyna Lwów wygrywa wyzwanie, a uczestnicy składają życzenia urodzinowe Mike'owi.

W Ekstremalny dzień, Courtney ma pretensje do Duncana o to co "robił" z Zoey w kuchni Szefa. On tłumaczy jej, że jedyne co tam robili to tort. Kiedy następuje namiętna chwila między Courtney i Duncanem, zostaje ona zniszczona przez Chrisa, który woła zawodników na wyzwanie. Uczestnicy musieli wykonać 3 ekstremalne zadanie. W pierwszym Duncan miał skoczyć ze spadochronem do wyznaczonego celu, na co otrzymał od Szefa 5/10 puntków. W drugim Zoey musiała wytrzymać w klatce z krwiożerczym Lwem przez 20 sekund. Udało jej się to i otrzymała 7/10 punktów ze względu na unik, który wykonała. Na koniec Max i Mike mieli przejść przez zanieczyszczoną kanalizacje. Max otrzymał 4/10 puntków, przez co drużyna Lwów przegrała

W Londyńskie poszukiwania, Max fałszuje zdjęcie na którym widać "całujących się" Duncana i Zoey. Postanawia wykorzystać to do zaszantażowania Zoey. Tymczasem uczestnicy jako zadanie mają odnaleźć Kubę Rozpruwacza. Max pokazuje sfałszowane zdjęcie Courtney, która wpada w szał, dopóki Max nie uświadamia jej, że to fake. Wówczas ten każe jej zaszantażować Zoey, która jeśli na siebie nie zagłosuje, Mike się o "wszystkim" dowie. Pod wpływem Courtney i Maxa, Zoey zostaje wyeliminowana z gry.

W Wyścig łódek, drużyna Lwów nie jest zadowolona z jedzenia w klasie ekonomicznej, po czym zamawia pizzę. Kiedy Chris wręcza instrukcje do budowy łódki, wyczuwa od Duncana bekon. Jest zły na niego gdyż złamał regulamin za co drużyna otrzymuje 20 minut kary. Pomimo to jako pierwsi dopłynęli do mety, ale nie wygrali z powodu kary czasowej.

W Czas wyszkolić nasze zwierzaki, Courtney i Duncan chcą jak najszybciej pozbyć się Max'a z drużyny. Drużyny otrzymują zwierzaki (tygrysa i niedźwiedzia), których muszą wyszkolić. Drużyna Lwów otrzymuje niedźwiedzia. Kiedy chcą go nauczyć aportować, Max rzuca mu patyk, po który niedźwiedź biegnie, lecz nie wraca. Wówczas Duncan zaczyna go szukać i znajduje na ulicach Nowego Yorku. Kiedy przyprowadza go na miejsce było już za późno i drużyna Lwów przegrała. Na ceremonii eliminacji ma odpaść Max, lecz ratuje go fakt, że Sky zrezygnowała z gry z powodu empatii jaką poczuła do tygrysa, który był zwierzakiem Misi w wyzwaniu

Zawodnicy

  • Amy
  • Courtney
  • Duncan
  • Lightning
  • Max
  • Mike
  • Sugar
  • Zoey

Wyniki Rywalizacji

Odcinek Efekty rywalizacji Zagrożony Wyeliminowany
02 Przegrana Courtney Lightning
03 Wygrana N/A N/A
04 Wygrana N/A N/A
05 Przegrana Zoey N/A
07 Przegrana Max Amy
08 Przegrana N/A N/A
09 Wygrana N/A N/A
10 Wygrana N/A N/A
11 Przegrana Max Sugar
13 Wygrana N/A N/A
14 Przegrana N/A N/A
15 Przegrana Max Zoey
16 Przegrana N/A N/A
17 Przegrana Max Sky

Tabela Eliminacji

Imie Płeć Miejsce w drużynie Miejsce w grze Powód
Lightning Mężczyzna 7th 15th Max oskarżył go o wpłynięciu na minę.
Amy Kobieta 6th 13th Zagłosowała na siebie z powodu tęsknoty za Topherem
Sugar Kobieta 5th 11th Nie brała udziału w wyzwanie
Zoey Kobieta 4th 8th Została zaszantażowana przez Courtney i Maxa
Courtney Kobieta 3rd 6th Jej konflikt z Gwen denerwował innych uczestników
Duncan Mężczyzna 2nd 5th Zdenerwował innych zawodników, tym, że nie brał udziału w wyzwaniu
Max Mężczyzna 1st 1st/2nd Zwycięzca Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd. Drugie miejsce w zakończeniu Gwen

Ciekawostki

  • Licząc zakończenie Leshawny, jest to jedyna druzyna w której chłopak jest najlepszym zawodnikiem.
  • Jest to druga drużyna w której tylko jedna dziewczyna zachodzi do połączenia drużyn.
  • Jest to druga drużyna w której Courtney była najlepszą dziewczyną.

Zobacz także

Użytkownik:Mbocian87/LwyNavi

Fikcje Bociana
Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa Milczące Słonie | Wściekłe Żyrafy
Totalna Porażka: Podróż Gwiazd Heroiczne Misie | Złowieszcze Lwy