FANDOM

Sojusze Cody'ego to jeden z ważniejszych sojuszy w Totalnej Porażce Wyspie Wawankwa. pierwszy z nich Zostaje on założony przez Codyego w szóstym odcinku. Cody wciąga do niego wówczas Beth i Owena. Wszyscy członkowie sojuszu za namowa Codyego chcą wyeliminować Courtney. Jednak im się to nie udaje, gdyż przy pierwszej okazji jeden z członków odmawia jej eliminacji, bo uważa, że jest ona dobrą zawodniczką. Wówczas sojusznicy uważają go za zdrajce i go eliminują. Po eliminacji Codyego, Beth i Owen nadal tworzą sojusz i współpracują. Jednak w tym samym odcinku Beth odpada, co oznacza, ze sojusz się całkowicie rozpada.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Zbrodnia niemal doskonała

Podczas śniadania, cała trójka siedzi przy jednym stoliku. W pewnym momencie Cody mówi do pozostałych, że muszą porozmawiać. Cody mówi Beth i Owenowi, że Courtney za bardzo się rządzi i proponuje im sojusz, aby ją wyrzucić. Zarówno Beth, jak i Owen się zgadzają.

Znowu mnie wystawiłeś

Podczas wyzwania, Cody zauważa, że Courtney jest dobrą zawodniczką, widząc jak z łatwością pokonuje Leshawnę. Cody w pokoju zwierzeń mówi, że Courtney może się im jeszcze do czegoś przydać i nie chce jej wyeliminować, co nie spodobało się jego sojusznikom, którzy uznali go za zdrajcę i to Cody popłynął do domu.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Oboje opowiadają swoje przeżycia siedząc w chatce. Owen mówi Beth, że jadł zapiekanki na czas i wygrałby gdyby nie to, ze zjada tylko z wierzchu. Gdy weszła Courtney, aby z kimś porozmawiać oboje ją ignorowali, mówiąc, że zgłodnieli po czym wyszli. Podczas poszukiwania Chrisa oboje współpracowali. Gdy dostali się do jaskini zostali złapani w pułapkę, ze względu na swoja nieuwagę. Podczas ceremonii walczyli o ostatnią piankę, którą ostatecznie otrzymał Owen, a Beth została wyeliminowana.

Członkowie

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Ciekawostki

  • Beth zgadza się wyeliminować Courtney, mimo, że wcześniej była z nią w sojuszu.
    • W odcinku Znowu mnie wystawiłeś zarówno Beth i Owen głosują na Codyego, gdy nie chciał wyeliminować Courtney. Chociaż oni mogli na nią głosować.
  • Wszyscy członkowie sojuszu odpadają przed eliminacją osoby, którą chcieli wyeliminować.
  • Jest to drugi sojusz, w którym ktoś eliminuje innego członka sojuszu podczas jego trwania. Pierwszy to Izzy i Leshawna.
  • Jak na ironie Cody założył ten sojusz przeciwko Courtney, a później sam odmówił jej eliminacji, co spowodowało jego eliminacje.

Zobacz także