FANDOM

Owen i Noah jedna z większych przyjaźni w Totalnej Porażce na Wyspie McLean'a . Poznali się w pierwszym sezonie Totalnej Porażki, ale ich przyjaźń zaczęła się rozwijać w trzecim sezonie. Później razem brali udział w różnych reality show m.in.: w Wariackim Wyścigu. Na Wyspie McLean'a, Owen pomagał Noah'owi z nachalnością Sierry.

Totalna Porażka na Wyspie McLean'a

Nowa wyspa i starzy uczestnicy

Owen i Noah przypłynęli razem drugim statkiem. W pokoju zwierzeń ciemnowłosy wyznał, że bierze udział w tym show, tylko dlatego, że obowiązuje go kontrakt i to, że Owen go poprosił.

Oboje zostali przydzieleni do jednej drużyny - "Wyjących Wilków".

Po rozdzieleniu uczestników, Chris oznajmuje, żeby uczestnicy najpierw się rozpakowali, a potem poszli do stołówki. Wtedy Owen się pyta czy nie może być na odwrót bo jest głodny. Noah wtedy stwierdza, że Owen jest zawsze głodny. Blondyn się z tym zgadza, uważając że Noah go dobrze zna i nazywa go najlepszym przyjacielem.

W pokoju Owen i Noah zajmują jedno z łóżek piętrowych.

Podczas obiadu siedzą obok siebie i ciemnowłosy dzieli się swoją porcją z przyjacielem.

Stary niedźwiedź mocno śpi...może

Podczas wyzwania Owen, Noah oraz Sierra idą obok siebie. Oboje też są przerażeni dziwnym zachowaniem dziewczyny. Gdy Sierra zaczyna "podrywać" Noah'a, ten prosi o pomoc Owena. Blondyn zabiera dziewczynę aby podziwiać razem z nią "uroki przyrody".

Gdy drużyna wygrywa wyzwanie oboje są szczęśliwi i razem z drużyną biegną do domku Chefa.

Ahoj załogo!

Podczas śniadania przerażony Owen krzyczy na Sierrę aby ta nie karmiła tak szybko Noah bo się zadławi. 

Przy wybieraniu kapitana łodzi Noah i Owen są jednymi z osób, które wybrały Beth. W pokoju zwierzeń blondyn wyznaje, że lubi Beth i Noah'a jednak jakby zagłosował na ciemnowłosego jego głos nic by nie znaczył.

Podczas wyzwania wystrzeliwują z armaty amunicje. Przy silnym wietrze, który porusza ich łodzią, spanikowany Owen przytula się do Noah'a.

Gdy Noah wyleciał za burtę walnięty przez piłkę, Owen martwi się o przyjaciela. 

Nietoperze i inne dziwadła

Podczas wyzwania gdzie Noah ma zjeść zupe z nietoperzy, Owen mówi mu aby wyobraził sobie, że to zupa z żelkami i czekoladą.

Po wyzwaniu razem z drużynami są zszokowani, że w tym odcinku nie będzie eliminacji.

Po wyjściu ze stołówki Owen próbuje pocieszyć przyjaciela, że na pewno Emma zauważyła, że Sierra pierwsza go pocałowała, a potem mówi mu żeby skupił się na imprezie. 

Ekstremalny dzień

Przed wyzwaniem w pokoju Noah i Owen rozmawiają ze sobą. Ciemnowłosy wyznaje mu, że Sierra podczas imprezy nie dawała mu spokoju, a nawet zrobiła mu awanturę gdy ten zadzwonił do Emmy. Przyjaciel pociesza go i mówi, że jakoś poradzą sobie z Sierrą.

Podczas zmierzenia na wyzwanie Owen marudzi, że jest głodny. Noah mu mówi, że nie powinien być głodny, ponieważ zjadł chipsy i w dodatku swoją poduszkę. Owen tłumaczy się tym, że zjadł poduszkę bo były na niej wyszyte cukierki. 

Z początku gratuluje "ślubu" Noah'owi jednak szybko sobie uświadamia, że coś jest nie tak. Następnie mówi Sierr'ze, że widział jelenia co wyglądał jak Noah aby ta puściła ciemnowłosego.

W czasie trzeciej rundy, w której bierze udział Noah na swojego pomocnika wybiera Owen'a. Podczas wędrówki po wybuchowej ściane wspinaczkowej, blondyn ostrzega przyjaciela gdzie ma nie stawać. Gdy ciemnowłosy podchodzi cały i zdrowy do drużyny, Owen go ściska i przeprasza za to, że puścił linę, ale ktoś powiedział "zemsta" i zaczął tańczyć oraz śpiewać.

Razem z innymi drużynami krzyczą do Duncana i Courtney, którego nazwała "Dunky", "Skończcie z tym!".

Po zakończonym wyzwaniu, razem z drużyną idą odwiedzić Katie w obozowym szpitalu, a następnie ją odprowadzają do Portu Przegranych. 

Nurkowanie z rekinami

Przed wyzwaniem kiedy Sierra pyta się Noah'a gdzie idzie, Owen aby ratować sytuację przyjaciela mówi, że na śniadanie.

Po zakończonym wyzwaniu razem ze swoją drużyną cieszą się z powodu wygranej. 

Impreza na plaży

Czy jest na sali Chef?

Polowanie na Ezekiela

Ciekawostki

  • Jest to czwarty sezon, w którym są razem w drużynie.