FANDOM

Noah i Sierra - jest to jedno z większych zauroczeń w Totalnej Porażce na Wyspie McLean'a . Znali się oni od trzeciego sezonu, lecz na wyspie McLean'a ich relacja się rozwinęła. Sierra zauroczyła się nim w odcinku Stary niedźwiedź mocno śpi...może . Dziewczyna zaczęła być nachalna w stosunku do chłopaka i nie obchodziło go, że ten ma dziewczynę.

Noah w odcinku Polowanie na Ezekiela przyczynił się do jej eliminacji. 

Totalna Porażka na Wyspie McLean'a

Nowa wyspa i starzy uczestnicy

Noah'a denerwował głośny płacz Sierry.

Stary niedźwiedź mocno śpi...może

Ciemnowłosemu udaje się uspokoić dziewczynę mówiąc jej, że Cody by chciał aby wygrała. Podczas wyzwania Noah, Owen i Sierra szli obok siebie. Chłopców przeraziło dziwne zachowanie dziewczyny, która stwierdziła, że ptak którego zobaczyła wygląda jak Cody. Po chwili Sierra zaczyna uważać, że Noah ma podobny głos do Cody'ego. Następnie pyta się chłopaka czy jest jakoś spokrewniony z Cody'm. Ciemnowłosy tłumaczy jej, że ma dziewczynę jednak ta nie reaguje na to i komplementuje dalej chłopaka. Noah prosi o pomoc Owen'a, blondyn idzie z nią szybciej aby "podziwiać piękno natury". Sierra jednak dalej się patrzy na Noah'a.

W pokoju zwierzeń Sierra mówi, że jest tego świadoma, że Noah ma dziewczynę. Mówi jednak, że Emma nie zasługuje na ciemnowłosego, a na końcu dodaje, że jednak nigdy nie kochała Cody'ego tylko Noah'a.

Pod koniec cieszą się ze swoją drużyną, że wygrali wyzwanie. 

Ahoj załogo!

Podczas śniadania Sierra karmi Noah'a nie zauważając, że ten się dławi. Chłopaka ratuje Owen. W konfesjonale Noah wyznaje, że po wczorajszym wyzwaniu w domku Chef'a, Sierra ciągle wchodziła mu do łóżka, co mu się nie podobało i ją odpychał, a nawet wyrzucał za drzwi. Dziewczyna zaś w pokoju zwierzeń mówi, że Noah pozwolił jej spać w jednym łóżku, jednak przez "wiercenie się" chłopaka, ciągle lądowała zaa drzwiami.

Gdy drużyny zmierzały na plażę Sierra komplementowała chłopaka. Gdy ten chciał wytłumaczyć, że nic z tego nie będzie, ta mocno go przytuliła aby nic nie mówił.

Podczas wybierania kapitana łodzi Sierra wytypowała Noah'a. Z powodu dwóch kandydatów - Beth i Noah'a, zoorganizowano głosowanie gdzie wygrała Beth. Wśród osób, które głosowały na brunetkę był Noah. W pokoju zwierzeń wyznał, że zagłosował na Beth aby zrobić na złość Sierze.

Przy wyzwaniu Sierra siedząca w "bocianim gnieździe" zamiast ostrzegać drużyne przed atakami Szybkich Pum zachwycała się wyglądem Noah'a. 

Gdy ciemnowłosy został trafiony piłką i wpadł do wody, Sierra wyskoczyła za nim aby go ratować.

Po ceremonii eliminacyjnej, Noah w pokoju zwierzeń wyznał, że nie głosował ani na Alejandro ani na Beth, tylko na Sierre. 

Nietoperze i inne dziwadła

Sierra opowiada Leshawnie o swoim śnie, w którym Noah ją uratował, a potem odjechali na jednorożcu podobnym do Owena ku zachodzącemu słońcu. Okazuje się, że chłopak miał również związany z nią sen, jednak dla niego był to koszmar co wyznaje w konfesjonale.

Podczas wyzwania gdy Noah przegrał z Gwen, ponieważ nie zjadł zupy z nietoperza w konfesjonale Sierra oskarża Gwen o to, że specjalnie to zaplanowała. Następnie mówi, że to logiczne że wygrała tą rundę, ponieważ jako gotka pewnie je nietoperze, a potem zachwyca się Noah'iem, że on takich rzeczy nie je. 

Gdy Sadie ma zjeść naleśniki z olejem i skorupkami jajek, Noah jej mówi, że sobie poradzi co powoduje zazdrość u Sierry.

Kiedy Sierra ma za zadanie zjeść przeterminowany budyń, krzyczy że robi to dla Noah'a. Dzięki temu jej drużyna wygrywa tą rundę. W Pokoju Zwierzeń mówi, że po tym budyniu ma zatrucie pokarmowe, ale warto to było zrobić dla ciemnowłosego.

Dziewczyna wchodzi do stołówki i w ostatniej chwili chroni Noah'a aby ten nie dostał koktailem wyplutym przez Trent'a. Następnie ciemnowłosy dziękuje dziewczynie za to, że go uratowała i pochyla się nad nią. Ta wykorzystuje okazje i go całuje. Po pocałunku krzyczy, że to Noah ją pierwszy pocałował, a sam chłopak, jak i Szybkie Pumy są w szoku. W szoku nie jest ich drużyna, która widziała jak Sierra całuje go pierwsza. W konfesjonale Noah tłumaczy, że to Sierra go pierwsza pocałowała, a pochylił się nad nią aby sprawdzić czy żyje.

Noah i Sierra razem z innymi drużynami są w szoku, że po tym wyzwaniu nie będzie eliminacji.

Po opuszczeniu stołówki Sierra popycha Sadie mówiąc, że to za odbijanie cudzych mężów (chodziło jej o sytuacje ze stołówki). 

Ekstremalny dzień

W pokoju Sierra opowiada Leshawnie, że na imprezie na łodzi po wyzwaniu z odcinka Nietoperze i inne dziwadła, cały czas tańczyła z nim, a potem zasnęła w jego ramionach. Koleżanka mówi jej, że było inaczej na co ta zareagowała złością.

W pokoju chłopców podczas rozmowy z Owen'em, Noah mówi mu, że Sierra na imprezie ciągle za nim chodziła, chciała z nim tańczyć i nawet zrobiła mu awanturę gdy ten zadzwonił do Emmy.

Gdy drużyny wyruszył do lasu na wyzwanie, Sierra bierze na ręcę ciemnowłosego. Ten nakazuje jej, żeby go puściła. Rozpaczona dziewczyna krzyczy, że są małżeństwem i nie może jej tak traktować. Noah mówi jej, że nic z tego nie będzie, a ta mu odpowiada, że nic nie stanie im na drodze, zwłaszcza Sadie i Emma. Z opresji ciemnowłosego ratuje jego przyjaciel, który mówi do Sierry, że widział jelenia podobnego do Noah'a. Sierra z radości aż puszcza Noah'a. W konfesjonale mówi, że Sierra go wkurzyła, ponieważ obraziła jego dziewczynę i Sadie, przy okazji nie podoba mu się to jak mówi o małżeństwie. 

Podczas pierwszej rundy gdy drużyna Wyjących Wilków ma wybrać osobę z przeciwnej drużyny, która ma przejść tor przeszkód, Sierra chce aby to Gwen poszła, ponieważ "przez nią" chłopak przegrał wyzwanie z jedzeniem.

W drugiej rundzie Wyjące Wilki znów mają wybrać zawodnika z Szybkich Pum. Wybór pada na Harolda, ku niezadowoleniu Sierry, którą chciała wybrać Gwen za przegraną Noah'a.

W trzeciej rundzie Szybki Pumy wybierają Noah'a aby to on wszedł na wybuchową ściankę wspinaczkową. Przerażona Sierra krzyczy aby ją wzięli. Następnie w pokoju zwierzeń dziewczyna jest niezadowolona, że Noah wybrał na pomocnika Owen'a zamiast niej, mówiąc że jest jego żoną. Kiedy chłopak się wspina, Sierra krzyczy do niego z dołu, żeby zrobił to dla niej i, że go wycałuje. Ten wtedy mówi do siebie, że wolałby spaść i być przygnieciony przez Owen'a niż być całowany przez Sierrę. Gdy ten schodzi na dół, dziewczyna odpycha Owen'a i zaczyna przytulać i całować ciemnowłosego. 

W czwartej rundzie, która polega na wyrawaniu kawałka sierści Yeti jako pierwsza bierze udział Sierra wybrana przez przeciwną drużyne. Krzyczy, że wygra dla Noah'a oraz dlatego, że chce aby to Gwen brała udział pierwsza w kolejnej rundzie. 

Po zakończonym wyzwaniu razem z całą drużyną idą odwiedzić Katie, a następnie odprowadzają ją do Motorówki Wstydu. 

Nurkowanie z rekinami

Przed wyzwaniem Duncan proponuje chłopakom z drużyny Wyjących Wilków grę w zbijaka. Z początku Noah nie chce grać z nimi, jednak widząc Sierre, zgadza się. Ta pyta się go dokąd idzie. Owen aby ratować sytuacje przyjaciela mówi, że na śniadanie. Poirytowana Sierra mówi mu, że nie jego się pyta tylko Noah'a.

Podczas śniadania na klifie, Sierra krzyczy na Owena, aby zostawił coś do jedzenia dla Noah'a. Ciemnowłosy jej odpowiada, że nie jest głodny.

W czasie wyzwanie Sierra mówi Chris'owi, że chce skoczyć ze swoim "mężem". W wodzie Noah uwalnia się od Sierry i znajduje w samochodzie koc, podczas gdy dziewczyna walczy i odstrasza rekiny. Wtedy też chłopak znajduje pierścionek i daje go dziewczynie. W pokoju zwierzeń mówi, że dał jej pierścionek nie dlatego, że chciał jej się oświadczyć, tylko to był prezent z wdzięczności za to, że odgoniła rekiny i żeby nie musiała szukać. Sierra zaś w w pokoju zwierzeń wyznaje, że dzięki temu pierścionku uwierzą jej, że Noah jest jej mężem.

Kiedy Courtney i Duncan patrzą sobie w oczy, Sierra mówi, że na ich miejscu powinna być ona z Noah'em.

Po zakończonym wyzwaniu Sierra jest szczęśliwa, że może zatrzymać pierścionek, który "dostała" od Noah'a oraz razem z resztą drużyny są szczęśliwi, że wygrali.

Impreza na plaży

W stołówce dziewczyna przechwala się Leshawnie pierścionkiem, który "dostała" od Noah'a.

Gdy Noah chce oddać swoją porcje jedzena Owen'owi. Widząc to Sierra nazywa Owen'a grubasem i na siłę zaczyna karmić ciemnowłosego.

Przed stołówką Sierra mówi aby zrobić imprezę dla zakochanych, a następnie patrzy się na Noah'a, który przerażony się od nie odsuwa.

Podczas wyzwania Sierra proponuje aby zrobić wesele dla Niej i ciemnowłosego. Następnie wykłuca się o to z Sadie.

Gdy dziewczyny z Szybkich Pum pokazują się w hawajskich strojach, dziewczyna zasłania Noah'owi oczy, a następnie mówi, że specjalnie tak się ubrały.

Czy jest na sali Chef?

Polowanie na Ezekiela