FANDOM

Milczące Słonie
Liczba Zawodników 7
Najlepszy zawodnik Courtney 3rd
Najgorszy zawodnik DJ 12th
Zawodników dobierał Chris
Liczba Zawodników dochodzących do następnego sezonu 3

Milczące Słonie to jedna z dwóch drużyn fikcji Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa. Jest mocniejszą drużyną w sezonie.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Chris McLean tworzy tą drużynę w odcinku Powrót. Podczas pierwszego wyzwania, zawodnicy szukali klucza do Willi. Owen i Cody dzielnie współpracowali szukając klucza w Amfiteatrze. Nie znaleźli go tam jednak, a Owen mówił, że znalazł pianki, czym zirytował Cody'ego. Beth i Courtney natomiast szukały klucza w jednym z domków. Znalazły za regałem ukryty sejf, który był strzeżony przez kod. Courtney początkowo myślała, że jest to data urodzin Chrisa, lecz tak nie było. Ostatecznie Courtney włamała się do sejfu używając palmtopa. Beth się bała mówiąc, że to oszustwo. Courtney jednak mówi, ze wszystkie chwyty są dozwolone i w sejfie faktycznie był klucz. Beth i Courtney pobiegły do Chrisa, który czekał na wynik rywalizacji przed wejściem do willi. Beth i Courtney zapewniły też swojej drużynie pierwsze zwycięstwo.

W Mecz, drużyna spędza poranek w willi świętując zwycięstwo. Courtney przechwala się, że jest to jej zasługa, czym denerwowała pozostałych członków drużyny. Gdy do stołówki wchodzi Gwen, Courtney udaje przed nią miłą czym Gwen była zaskoczona. W pokoju zwierzeń jednak okazuje się, że Courtney tylko udaje jej przyjaciółkę by zniszczyć ją na koniec. Podczas wyzwania, Szef kazał drużynie grać w piłkę nożną. DJ stał na bramce. Courtney od razu narzekała, że bolą ją palce jak musiał kopać w sandałach. Chris był zirytowany zachowaniem Szefa, który nawet wyzwania zorganizować nie potrafił jak należy, po czym kazał im odegrać mecz w koszykówkę. Po wygraniu mecz, Courtney chwali Beth, dzięki której wygrali wyzwanie. Oznacza to, ze Beth po raz drugi dała zwycięstwo drużynie.

W Złość piękności szkodzi, Gwen i Trent siedzą na balkonie. Trent mówi, ze pogodził się z rozstaniem, lecz gdy pyta się Gwen o Duncana ta wychodzi. Trent był zirytowany i w pokoju zwierzeń mówi, ze nie by byli wrogami. Był też przekonany, że wygrają konkurs piękności gdy Gwen wystąpi. W pokoju Courtney korzystała z palmtopa. Gwen wchodzi i pyta się ją czy słyszała o wyzwaniu. Courtney mówi, ze tak i by bardziej podnieść zaufanie Gwen, mówi, jej, ze to ona powinna wystąpić w konkursie piękności. Gwen w pokoju zwierzeń zaczyna martwić się czy Courtney się w niej nie podkochuje. Podczas wyzwania, obie żartowały ze sobą za kulisami. Ostatecznie jednak to Courtney wystąpiła a nie Gwen. Męska część widowni była bardzo zadowolona. Courtney dała swojej drużynie kolejne zwycięstwo i uchroniła przed eliminacją.

W Hokejowa gra, Milczące Słonie nie dowierzają trzeciego zwycięstwa. Courtney i Gwen mówią też, ze to pewne nie jest ich ostatnie zwycięstwo i nie trzeba będzie przenosić się do domków. Podczas wyzwania Cody, Courtney i DJ muszą siedzieć na ławce z powodu ich przewagi liczebnej. Milczące Słonie wybierają Gwen na kapitana. Chciały też wybrać Owena na bramkarza, lecz ten powiedział "nie mieszczę się w bramce" co spowodowało, że Trent był bramkarzem. Drużyna przegrała również mecz jednym punktem. Na ceremonii, drużyna typuje Trenta do eliminacji, a ten również ogłasza, ze rezygnuje. Chris jednak odwołuje eliminację z powodu jego powrotu do programu.

W Co dwie głowy, to nie jedna, Courtney narzeka, że przegrali wyzwanie po raz pierwszy. Trent próbuje uspokoić, ale Courtney jest zła na niego nazywając Trenta "dziurawy bramkarz". Gwen chciała pójść do pokoju zwierzeń, ale zastała tam Owena, czym była obrzydzona. Owen mówi też, ze pokój zwierzeń będzie niedysponowany przez 8-10 godzin. Później Courtney każe Beth odzyskać jej palmtopa z willi. Beth nie chciała iść do willi bojąc się co będzie bo przegrali, ale Courtney ją do tego zmusiła. Gdy po nie udanej interwencji, Beth nie odzyskała palmtopa, Courtney postanowiła podejść pod balkon i kazać Duncanowi podać jej go. Ostatecznie Courtney odzyskała palmtopa. Podczas wyzwania, drużyna pchała się do łódek. Chris też powiedział, że do niszczenia łódki przeciwników, będzie można używać innych członków drużyny. Courtney "nie chciała", ale użyła w tym celu DJ'a i rozwalała nim łódkę Żyraf. Courtney chcąc też odrzucić Ezekiela do swojej drużyny stanęła na brzegu łódki i ją przechyliła. Courtney była wściekła, ze przegrali po raz kolejny. Gdy cała drużyna wpadła do wody, Cody również wskoczył i ich stamtąd wyciągnął. Na ceremonii eliminacji zagrożeni byli Cody i DJ. Wszyscy siedzieli także owinięci w ręczniki. Ostatecznie odpadł DJ, który był "lekko" poturbowany przez Courtney.

W Zbrodnia niemal doskonała, Gwen próbuje otworzyć szufladę w której schowała pamiętnik. Cody wszedł do jej pokoju i pomógł jej. Szufladę brakowało opakowanie od płyty CD. Gwen dziękuje Cody'emu. Ten korzystając z okazji, ostrzega Gwen przed Courtney. Ta jednak mu nie wierzy mówiąc, że Courtney to dobra dziewczyna, lecz obiecuje że będzie mieć oko na nią. Podczas śniadania, Cody zawiązuje sojusz z Beth i Owenem. Beth przyłącza się do niego pomimo, że sojusz ma na celu eliminację Courtney. Courtney zaś siedziała przy drugim stoliku, gdzie wszystko słyszała. Gdy Cody zatruł się jedzeniem, pytał się Szefa, co dodał do jedzenia. Courtney przyznaje, że to ona dosypała tam środek na przeczyszczenie. Chris ogłasza, że pozwoli Cody'emu wybrać osobę do eliminacji. Courtney wtedy zaczynała się martwić, ze może odpaść. Na domiar złego, wyzwanie polegało na odnalezieniu sprawcy otrucia. Gwen i Owen szukali poszlak w Amfiteatrze. Gwen mówiła, że porozmawia z Courtney, a Owen ma szukać dalej. Courtney na widok Gwen ucieka. Gdy spotkała Chrisa, postanowiła przyznać mu się do tego, co zrobiła. Gdy Chris się dowiedział, był zły i kazał wszystkim stawić się Amfiteatrze. Nieoczekiwanie jednak Chris mówi, ze Milczące Słonie wygrywają. Był też zadowolony, że Courtney otruła Cody'ego, bo ten o mało nie puścił pawia na Szefa. Oznacza to, że Courtney po raz trzeci doprowadza do wygranej.

W Strefa czasowa, Gwen jest zła na Courtney, że ta otruła jej przyjaciela. Courtney znając przyszłość, od razu wyszła z willi, gdyż wiedziała, że inaczej Gwen to zrobi. Podczas wyzwania, Courtney prosi Beth o pomoc. Ta zgadza się i obie piszą wiadomość do amerykańskich naukowców by wyłączyli wehikuł czasu. Milczące Słonie również wygrywają wyzwanie i chronią się od ceremonii. Znowu.

W Znowu mnie wystawiłeś, Gwen i Trent byli zirytowani, tym, że Courtney cały czas spoglądała na zegarek chodząc w te i z powrotem. Później oboje poszli, gdy nie wiedzieli o co jej chodzi. Podczas wyzwania, Courtney zmierzyła się w grze w tenisa ziemnego z Leshawna. Obie obrażały się wzajemnie. Ostatecznie Courtney zdobywa punkt dla drużyny. Cody w pokoju zwierzeń mówi, że jest pod wrażeniem jej wyczynów i zastanawia się czy jej eliminacja to dobry pomysł. Jako drudzy zmierzyli się Duncan i Owen. Owen dwa razy z faulował, a Duncan mówi, ze może to być najłatwiejszy mecz w jego życiu. Jednak okazało się, że to Owen wygrał ten pojedynek. Następnie zmierzyli się Cody i Geoff. Wówczas też po raz pierwszy doszło do przegranej. Dalsza rywalizacja ujawniła, że drużyna Słoni przegrała wyzwanie. Na ceremonii Gwen typuje do eliminacji Beth, a Owen Cody'ego. Oboje też byli zagrożeni na ceremonii. Ostatecznie odpadł Cody. jak też wspomina Beth w pokoju zwierzeń, Cody nie chciał wyeliminować Courtney, więc na niego zagłosowali.

W Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość, Courtney próbowała zagadać do kogoś z drużyny, lecz wszyscy ją olewali. Gwen i Trent siedzieli sobie na tarasie i rozmawiali. Gdy zobaczyli Courtney, poszli nie zwracając na nią uwagi, czym ją zirytowali. W domku spotyka ona Beth i Owena, którzy również olali Courtney. Podczas jej rozmowy z Duncanem, Courtney mówi mu, że drużyna ja znienawidziła i prosi go o pomoc. Wie ona także o sojuszu Beth i Owena przeciwko niej. Duncan stara się pomóc Courtney, choć też nie może sobie pozwolić na przegraną bo jest ich tylko troje. Podczas wyzwania, drużyny szukają Chrisa, który został porwany. Trent odnajduje jego lokalizacje na wyspie kości. Później Beth pełni rolę przywódcy i każe uczestnikom dobrać sie w pary. Gwen poszła z Trentem, a Beth z Owenem. Courtney była w szoku, ze znów ją olali. Lecz jak się później okazało przyłączyła się do Duncana. Courtney jako pierwsza dociera do jaskini i każe Chrisowi połączyć drużyny, to go uwolni. Jednak gang Alejandro ją zauważył i uwięził. następnie przyszli Beth i Owen, którzy ku irytacji Courtney też wpadli w pułapki. Następnie weszli Gwen i Trent. Gdy Gwen pyta się w czym pomóc, Courtney mówi jej że stoi w "strefie czerwonej". Oboje również wpadli w pułapki. Duncan z przeciwnej drużyny uwolnił całą ekipę, przez co Słonie przegrały. Na ceremonii eliminacji zagrożone były Beth i Courtney. Ostatecznie odpadła Beth, gdyż Duncan przekonał drużynę, by nie wyrzucali Courtney tylko kogoś innego (nie wiadomo jednak, czy konkretnie wskazał na Beth).

Zawodnicy

  • Beth
  • Cody
  • Courtney
  • DJ
  • Gwen
  • Owen
  • Trent

Wyniki Rywalizacji

Odcinek Efekty rywalizacji Zagrożony Wyeliminowany
01 Wygrana N/A N/A
02 Wygrana N/A N/A
03 Wygrana N/A N/A
04 Przegrana Trent N/A
05 Przegrana Cody DJ
06 Wygrana N/A N/A
07 Wygrana N/A N/A
08 Przegrana Beth Cody
09 Przegrana Courtney Beth

Tabela Eliminacji

Imie Płeć Miejsce w drużynie Miejsce w grze Powód
DJ Mężczyzna 7-my 12-sty Miał poobijaną twarz przez Courtney i drużyna uznała, że był nieprzydatny.
Cody Mężczyzna 6-ty 9-ty Zdradził sojuszników, przez co na niego zagłosowali. Głosowali na niego również Courtney i Trent.
Beth Kobieta 5-ta 8-ma Duncan przekonał Milczące słonie aby zagłosowali na kogoś tylko nie na Courtney
Trent Mężczyzna 4-ty 7-my Został wyrzucony bo zniszczył Monster Trucki.
Owen Mężczyzna 3-ci 5-ty Został wyeliminowany w podwójnej eliminacji.
Gwen Kobieta 2-ga 4-ta Jako ostatnia dotarła na metę i została wyeliminowana.
Courtney Kobieta 1-sza 3-cia Leshawna mogła wybrać kto odpada.

Ciekawostki

  • Mimo, że drużyna ta miała na początku mniej członków od Wściekłych Żyraf, to okazała się lepszą drużyną sezonu.
    • Jak na ironie była to lepsza drużyna, a nikt nie zaszedł do finału.
  • Wszystkie wygrane dla tej drużyny osiągnięte były dzięki dziewczynie.
    • Chociaż nie wiadomo jest kto doprowadził do wygranej w Strefa czasowa.
  • Wszyscy członkowie tej drużyny, byli w jakiś sposób wyeliminowani przez Courtney.
    • W Co dwie głowy, to nie jedna, Courtney wali DJ'em w łódkę Żyraf przez co ten był poobijany i zagłosowali na niego.
    • W Znowu mnie wystawiłeś, Cody z jego sojusznikami mieli zagłosować, na Courtney, lecz gdy zobaczył jaka jest świetna w wyzwaniach, nie chciał jej eliminować, więc sojusznicy wyeliminowali jego.
    • W Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość, sojusz Beth i Owena przeciwko Courtney ciągnie się dalej, a Duncan chcąc ją chronić namówił drużynę do eliminacji Beth (choć nie wiadomo czy konkretnie ją wskazał).
    • W Dogonią Nas, Duncan prosi Courtney by pomogła mu sabotować Trenta a później go wyeliminować, a ta się zgadza.
    • W Hazard, Courtney wraz ze swoimi sojusznikami eliminują Owena.
    • W W górę, Gwen spycha Courtney z klifu, do jeziora Wawanakwa, lecz ta wylatuje z niego w helikopterze i przedostatnia dociera na szczyt klifu, co powoduje eliminacje Gwen.
  • Członkowie tej drużyny odpadają w sześciu kolejnych odcinkach.
    • Choć w Hazard, Duncan i Owen odpadają w podwójnej eliminacji, co oznacza, że nie odpadali oni wszyscy po kolei.
  • DJ jako jedyny nie należał do żadnego sojuszu.

Zobacz także

Milczące Słonie
Beth | Cody | Courtney | DJ | Gwen | Owen | Trent
Fikcje Bociana
Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa Milczące Słonie | Wściekłe Żyrafy
Totalna Porażka: Podróż Gwiazd Heroiczne Misie | Złowieszcze Lwy