FANDOM

Lindsay (Nataniella)
Szybkie Pumy
200px-Lindsay-cheers-for-Izzy
Płeć Kobieta
Włosy Blond
Oczy Błękitne
Miejsce 17 (Totalna Porażka na Wyspie McLean'a)
Związki Tyler
Przyjaciele Cody, Gwen, DJ, Geoff, Bridgette, Duncan
Wrogowie Courtney, Eva
Ksywy Pustak (przez Eve)
Lindsay - uczestniczka Totalnej Porażki na Wyspie McLean'a gdzie konkuruje w drużynie "Szybkich Pum". Jest ona przedstawiona jako głupiutka, ale sympatyczna dziewczyna.

Totalna Porażka na Wyspie McLean'a

Nowa wyspa i starzy uczestnicy

Lindsay przybywa na wyspę przedostanim stakiem razem z Alejandro, Tylerem, Evą i DJ'em. Gdy Tyler chcąc wyskoczyć ze statku na brzeg, wpada do wody blondynka krzyczy za nim jego imię w złej wersji, co denerwuje Eve. 

Zostaje przydzielona do drużyny Szybkich Pum, a w pokoju znów myli imię swojego chłopaka.

W stołówce siedzi obok Evy i podczas wybierania lidera grupy twierdzi, że Tyler powinien być liderem (myli jednak słowo likier z liderem),

Stary niedźwiedź mocno śpi...może

Razem z innymi uczestnikami jest zdziwiona wyzwaniem. Gdy Duncan pyta się kto oprócz Harolda zna się na mapie, ta się pyta czy mapa to taki kapelusz.

Podczas wyzwania idzie obok Evy, którą nazywa Elwira. Czarnowłosa poprawia ją mówiąc, że nazywa się Eva. Blondynka uważa jednak, że Izzy miała na imię Eva.

Kiedy niedźwiedź się obudził była przerażona, lecz gdy Tyler powiedział, że niedźwiedzie wyczuwają prawdopodobnie lęk jak psy, ta uważając niedźwiadka za psa chciała mu rzucić patyk. Niestety rzuciła w niego co wkurzyło zwierzę. Później razem z drużyną ukrywała się na drzewie.

Przed wyzwaniem nie rozmawiała z resztą drużyny tylko całowała się z Tyler'em. Nie wiedziała, że Bridgette i Eva chcą ją wyrzucić.

Jako ostatnia na ceremonii otrzymała piankę, a potem pocałowała chłopaka na pożegnanie. 

Ahoj załogo!

Przed śniadaniem Lindsay zrobiła Eve nieudany makijaż. Ta zamknęła ją w damskiej toalecie. Blondynka pojawia się w stołówce po powiedzeniu przez Chris'a wyzwania, mówiąc że Evę porwali kosmici, a ją zamknęli w toalecie. Na widok czarnowłosej się cieszy i ją przytula.

Podczas wybierania kapitana drużyny, pyta się Duncana czy mogłaby być admirałem. Przy tym myli imię chłopaka.

Na łodzi chce poprawić Evie chustę na co ona reaguje złością. Jako pierwsza ze swojej drużyny zostaje strącona do wody przez drużyne Wyjących Wilków.

Po wyzwaniu cieszy się razem z drużyną z wygranej.

Nietoperze i inne dziwadła

W pokoju uważa, że ponure zachowanie Gwen jest spowodowane tym, że wstała lewą nogą, ale zamiast nogi mówi ręka.

Dowiadujemy się, że po wyzwaniu z odcinka Ahoj załogo! jadła naleśniki z cynamonem. Okazuje się także, że Lindsay dosypała do homara Evy cynamonu nie widząc, że ta ma na niego uczulenie. 

Później jej kosmetyczka i ona zostają wyrzucone przez wściekłą czarnowłosą z domku. Dzięki upadkowi, Lindsay znajduje swój błyszczyk mówiąc, że to zasługa Evy. Następnie DJ pomaga jej wstać.

W stołówce przypada jej numerek 9.

Kiedy Cody'ego obłażą karaluchy, które miał w kanapce, Eva bierze większość i zrzuca je na blondynkę, która zaczyna piszczeć.

W swojej rundzie konkuruje z Sierrą i ma zjeść przeterminowany budyń. Obrzydzona nie zgdza się aby go zjeść, a wkurzona Eva próbuje jej wepchnąć na siłe.

Gdy Bridgette wypluwa koktail z dżdżownic i chrabąszczy w strone Lindsay, ta ukrywa się za Evą. 

Tak jak reszta drużyny jest w szoku gdy dowiaduje się o pocałunku Sierry i Noah'a. Następnie przeprasza Eve, mówiąc że jakby była na jej miejscu zrobiłaby to samo. 

Jak inni uczestnicy jest w szoku gdy dowiaduje się od Chris'a, że w tym odcinku nie będzie eliminacji.

W drodze do domków rozmawia z Evą, która nazywa ją "Pustakiem". Lindsay nie wie jednak, że to słowo ma negatywne znaczenie.

Ekstremalny dzień

W pokoju Lindsay zauważa, że czarnowłosa nie ma już czerwonych śladów i mówi, że to zasługa jej kremu. Następnie próbuje uczesać Evę, ale ta się denerwuje.

Przed wyzwaniem zauważa, że Courtney i Duncan trzymają się za ręcę.

Lindsay bierze udział w rundzie pierwszej gdzie ma przejść przez tor przeszkód. Obrzydzona dziewczyna nie chce tego zrobić jednak gdy Courtney mówi jej, że za torem przeszkód jest centrum handlowe Lindsay zgadza się przejść przez tor i piszczy ze szczęścia. Tor przeszkód przekracza w minutę. Zauważa, że nie ma tam centrum handlowego, a w pokoju zwierzeń mówi, że Courtney ją oszukała i, że przez nią jest cała brudna.

Kiedy Courtney nazywa Duncana "Dunky", Lindsay razem z innymi uczestnikami krzyczy "Skończcie z tym!".

Podczas wyzwania Evy gdzie ma wyrwać Yeti kawałek sierści Lindsay mówi, żeby uważała na siebie.

Razem z resztą drużyny jest szczęśliwa z powodu wygranego wyzwania. 

Nurkowanie z rekinami

Ciekawostki