FANDOM

Heroiczne Misie

Liczba zawodników 9
Najlepszy zawodnik Gwen 1st/2nd
Najgorszy zawodnik Topher 14th
Zawodników dobierał:

Charakter zawodników

Heroiczne Misie to jedna z dwóch drużyn rywalizujących w Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd. Do tej drużyny należą heroiczne osoby.

Totalna Porażka: Podróż Gwiazd

Drużyna ta powstaje w odcinku Wycieczka na Węgry, a w jej skład wchodzą: Bridgette, Cody, Geoff, Gwen, Sky, Topher i Zoey. Podczas pierwszej części wyzwania w Nie zadzieraj z rekinem, uczestnicy musieli z chwytać rekina Kła. Nie wiele możemy zaobserwować w drużynie Misi, w trakcie tego zadania, po za tym, że Geoff tuli Bridgette, która boi się tak strasznego zadania. Ostatecznie też Misie przegrywają pierwszą część wyzwania, przez co otrzymują bardziej wywrotny kajak od przeciwników. Drużyna o dziwo jednak nie miała problemów z utrzymaniem równowagi, podczas drugiej części wyzwania, gdzie należało odnaleźć statek ekipy. Aczkolwiek ciężko im było znaleźć cel. Drużyna krążyła po Dunaju bez celu, aż Cody uświadamia im, że się zgubili. Mimo wszystko szczęście stanęło po ich stronie i Misie jako pierwszy odnalazły cel, dając sobie pierwsze zwycięstwo.

Drużyna spędza wolny czas w klasie zwycięzców w Odwiedzamy półwysep, zachwycając się tamtejszym jedzeniem, oraz tym, że nie ma z nimi ani Chrisa, ani Szefa. Cody postanowił także, że poczęstuje drużynę przeciwną tostami, co też uczynił. Podczas wybierania składu do gry w koszykówkę, Bridgette była zazdrosna o rozmowę pomiędzy jej chłopakiem, a Sky. Geoff na boku wyjaśnił Bridgette, że pomiędzy nim i Sky nic nie iskrzy, na co Bridgette powiedziała, że mu wierzy. Na ławce rezerwowych siadają Cody i Topher. Cody pomaga Topherowi w poderwaniu Amy, w której był zakochany. Jego słowa podniosły w Topherze pewność siebie, po czym rozmawiał z Amy. Nie było widać większej części wyzwania w tym odcinku, ale wiadomo, że Heroiczne Misie przegrały z Lwami wynikiem 5-4. Na ceremonii eliminacji zagrożone były Sky i Zoey. Ostatecznie z rywalizacji odpadła Sky, po tym jak Bridgette namówiła drużynę do jej eliminacji z powodu jej "flirtu" z Geoffem. Na koniec odcinka, Mike i Zoey zamieniają się drużynami, co oznacza, że Zoey będzie rywalizować w drużynie Złowieszczych Lwów, a Mike w drużynie Heroicznych Misi.

W odcinku Zajrzyj w moje igloo, drużyna spędza czas w klasie ekonomicznej z Chrisem, który rozwiązuje krzyżówki. Nikt (w szczególności Gwen) po za Topherem nie był zachwycony jego obecnością, a on rozwiązywał krzyżówkę razem z nim. Podczas wyzwania, drużyny miały za zadanie zbudować Igloo. Z powodu mrozu jaki panował na dworze, Cody wraz z Geoffem poszli kupić coś gorącego do picia, a reszta drużyny w tym czasie pracowała. Kiedy wydawało się, że drużyna skończyła budowlę, ich dzieło się rozpadło. Najprawdopodobniej był to sabotaż Chrisa na Topherze. Przez to również i przez brak dwóch członków drużyny, Heroiczne Misie przegrały wyzwanie. W tym czasie, Cody i Geoff znajdując oddalony od miejsca wyzwania bufet, kupują tam gorącą czekoladę. Zauważają także, że pracował w niej Szef Hatchet, który odszedł z programu w Wycieczka na Węgry. Obaj dają mu kilka ciepłych słów i namawiają do powrotu do programu. Po tym jak obaj wracają do reszty drużyny, oni patrzą na nich gniewnym wzrokiem. Obaj również są zagrożeni na ceremonii eliminacji. Geoff otrzymał więcej głosów, lecz nie został wyeliminowany z powodu powrotu Szefa do programu.

W Kanadyjskie mistrzostwa, Heroiczne Misie ponownie spędzają czas w klasie ekonomicznej. Kiedy Bridgette i Geoff zaczęli się całować, Topher zrobił im zdjęcie. Niezadowolona z tego powodu Bridgette, strzeliła go w ryj. W tym samym czasie, Cody i Gwen spekulowali jakie może być następne wyzwanie. Wówczas Gwen wymieniła jakieś 500 zadań, których nie chciała by przeżyć. Wyzwaniem koniec końców była gra w piłkę nożną. Z drużyny Misi, Cody poszedł na bramkę, Bridgette i Gwen na atak, Geoff i Mike na obronę, a Topher na rezerwę. Przed rozpoczęciem meczu, Topher spędził chwilę z Amy, choć nie udało mu się wyznać co do niej czuję, ponieważ Szef odgwizdał początek meczu, przez co Amy musiała wejść na boisko. Drużyna Misi rozpoczęła grę, kiedy Mike podał do Gwen. Piłka jej jednak szybko została odebrana przez Courtney. Podczas kiwania się Bridgette i Duncana, ta go fauluje po czym otrzymuje żółtą kartkę. Kiedy Amy wykonuje rzut wolny, Gwen przejmuje piłkę, po czym kiwa się z Courtney. Kiedy Courtney jej zabiera piłkę Gwen ją fauluje, co jednak nie było jedyną przyczyną nieczystego zagrania. Pomimo faktu, że Gwen otrzymała czerwoną kartę, nie była zła z tego powodu widząc zwichniętą nogę Courtney. Przez pewien czas przy piłce była drużyna Lwów, dopóki Cody nie zabrał im piłki. Szybko ją jednak traci przez nieuwagę, kiedy Bridgette każe mu wracać na bramkę. Piłka po chwili zostaje odebrana Maxowi przez Geoffa. Drużyna Misi walczy ciągle o piłkę z drużyną Lwów. W pewnym momencie gry, Amy fauluje Mike'a, po czym otrzymuje żółtą kartkę. W końcówce pierwszej połowy Mike oddaje celny strzał. Podczas przerwy, Topher dalej próbuje powiedzieć Amy o swoich uczuciach do niej, co mu się udaje, choć on tego nie wie. Również Bridgette stanęła na bramce w drugiej połowie zamiast Cody'ego. Przez dłuższy czas drużyna Misi utrzymywała się przy piłce, do momentu aż Geoff oddaje strzał. Tym razem jednak Sugar obroniła. Kiedy Duncan podawał do Amy i na zmianę, Cody fauluje Duncana, po czym ten nie może ruszać nadgarstkiem. Szef jednak nie wyciągnął w stronę Cody'ego żadnych konsekwencji, gdyż sam nie lubił Duncana. Po chwili ku zdziwieniu wszystkich, Max oddaje celny strzał, doprowadzając do remisu między drużynami. Kiedy Amy była przy piłce, zostaje sfaulowana przez Geoffa. Szef od razu każe mu opuścić boisko pokazując mu czerwoną kartkę. Od tej pory w drużynie Misi grają tylko Bridgette (bramkarz), Cody i Mike. Po krótkiej grze bez żadnego gola, Szef odgwizduje koniec meczu z wynikiem 1-1. Po chwili rozegrały się rzuty karne. Z drużyny Misi wystąpił Topher, a z Lwów Zoey. Ostatecznie Topher wygrywa dla drużyny oddając wszystkie celne strzały. Z zachwytu, Amy podbiegła do niego całując go. Po krótkiej rozmowie między nimi Topher obiecał Amy, że zamieni się drużynami, by mogli spędzać więcej czasu. Kiedy jednak wbiegł na ceremonie, Chris był niezadowolony tym jak Topher przerwał mu uroczystość, przez co go wyeliminował, ale oszczędził tym samym Zoey, która miała odpaść w tym odcinku.

W Zagubieni na pustyni, uczestnicy zostają wywiezieni na pustynie przez Szefa i Chrisa, gdzie musieli odnaleźć cel, którym był samolot, którym podróżowali z Kanady na Węgry. Drużyna była zszokowana tym w jakim miejscu się znajdują. W plecaku, który również został im dostarczony znaleźli wodę, kompas, śpiwór oraz kartkę w języku rosyjskim. Drużyna postanawia rozdzielić się, by szybciej się odnaleźć na pustkowiu. Bridgette przelewa także połowę wody do drugiej butelki (którą miał Mike), aby wszyscy mieli coś do picia. Bridgette, Cody i Mike idąc wzdłuż ścieżki zaczynają myśleć o współpracy między sobą i eliminacji reszty, po czym zakładają sojusz. Od razu jednak nastąpiły komplikacje, kiedy Mike odkrył, że nie mają ze sobą kompasu. Cody przyznał, że oddał go Gwen, by się nie zgubiła. Między chłopakami dochodzi do konfliktu, a później nawet do bójki. Bridgette postanowiła sama iść dalej zabierając ze sobą wodę i nie zwracać na nich uwagi. Tym czasem Geoff i Gwen idąc inną ścieżką, rozmawiają o eliminacji Mike'a, któremu nie ufają. Po chwili zauważają też Bridgette, którą chcieli przekonać do dołączenia do nich. Cała trójka dalej szuka celu. Podczas walki Cody'ego i Mike'a, zostają rozdzieleni przez Duncana, Maxa i Sugar, którzy właśnie tamtędy przechodzili. Kiedy Duncan pyta się, czy mają coś do picia. Mike zauważa, że Bridgette zabrała im butelkę z wodą. Po chwili wracają do nich Bridgette, Gwen i Geoff z butelką wody. Mike zauważył również, że drużyna Lwów ma kartkę z zadaniem w języku rumuńskim, a on w przeszłości uczył się tego języka. Dzięki niemu obie drużyny dowiedziały się, że ich zadaniem jest odnalezienie samolotu. Ostatecznie drużyna Misi wygrywa wyzwanie, gdyż cała jej ekipa dotarła na miejsce jako pierwsza, dzięki czemu uniknęli eliminacji.

Podczas Gęste tereny, nadal panuje napięta atmosfera między Cody'm, a Mike'm w klasie zwycięzców. Obaj nie mają również apetytu, a Bridgette i Geoff próbują ich rozweselić. Kiedy Cody ma dość opuszcza klasę zwycięzców. Wówczas Gwen idzie za nim, a Mike z wściekłości rzuca w drzwi talerzem. Cody przekonuje Gwen do tego by pozbyli się Mike;a przy najbliższej okazji. Podczas wyzwania, które odbywało się w dżungli pełnej tubylców, drużyna podzieliła się na dwie grupy. Bridgette, Geoff i Mike byli w jednej, a Cody i Gwen w drugiej. Mike również próbował przekonać w tym czasie Geoffa do eliminacji Mike'a, choć ten był bardziej za eliminacją Gwen. W innym miejscu Cody i Gwen bardziej skupiają się na tym by nie natknąć się na tubylców niż na tym jak wygrać i uniknąć eliminacji. Jak na ironie, oboje natykają się na ich osadę i zostają przez nich zauważeni i uprowadzeni. Ostatecznie reszta drużyny odnajduje Szefa, dzięki czemu wygrywają wyzwanie i otrzymują nagrodę w postaci zapalniczki. Odcinek kończy się tym, że Chris wraz z uczestnikami zastanawiają się, gdzie mogą być Cody i Gwen.

Na początku Jakie owoce znajdziesz na Cyprze?, samolot jeszcze nie wylądował z powodu poszukiwania Cody'ego i Gwen przez Szefa, którzy zostali porwani przez tubylców. Mike także udawał, że martwi się o Cody'ego, by przekonać do siebie drużynę, lecz w pokoju zwierzeń przyznaje, że było to fałszywe z jego strony. Kiedy Szef odnajduje Gwen i Cody'ego, Bridgette pyta się, czy nic im nie jest. Kiedy Cody odpowiada, że nie, Bridgette komentuje go "no to fajnie" i wpycha jego i Mike'a do luku bagażowego, aby wyjaśnili sobie swój konflikt. Podczas wyzwania, uczestnicy musieli zebrać jak najwięcej owoców tropikalnych na Cyprze. W tym czasie, Cody i Mike stoczyli walkę między sobą w luku bagażowym, lecz po chwili uświadamiają sobie, że dalsza walka nie ma sensu i pogodzili się. Podczas wyzwania, drużyna Misi zbierała owoce szybciej od Lwów, lecz nie sprawdzała, czy są dobrej jakości, co ich zgubiło. Drużyna przegrała wyzwanie, a na ceremonii zagrożeni byli Bridgette i Cody. Ostatecznie odpadł Cody, który nie brał udziału w wyzwaniu (choć nie ze swojej winy).

Podczas Kto jest głodny, Gwen i Mike rozpaczają nad eliminacją kolegi. Mike prosi także Gwen na słówko, aby przekonać ją do eliminacji Bridgette, ponieważ ta zamknęła go z Cody'm w luku bagażowym. Gwen jednak nie była zdecydowana do eliminacji Bridgette, gdyż była jej przyjaciółką. Podczas wyzwania, drużyny miały upiec ciasto z owoców znalezionych na Cyprze, oraz innych składników jakie znajdą. Jako, że owoce Misi nie były świeże, Bridgette i Mike poszli kupić jakieś w sklepie. W tym czasie reszta drużyny pracuje w kuchni. Gwen i Geoff zaczynają niecierpliwić się długą nieobecnością Bridgette i Mike'a, lecz oni po chwili wracają. Kiedy ciasto było gotowe, drużyna upewnia się, czy dała odpowiednią ilość składników, po czym wstawiają ciasto do piekarnika. Kiedy ciasto obu drużyn jest gotowe, Chris, Szef i miejscowy kucharz, kosztują kawałek by ocenić. Ostatecznie wynikiem 12-11 Misie przegrywają zadanie, przez co za karę udają się na wycieczkę z Szefem.

W W Alpach jeszcze trochę zabawimy, drużyna Misi była zażenowana tym, że musieli ogolić plecy Szefowi, oraz iść mu po wodę w trakcie wycieczki z nim. Geoff odkrywa również, że Mike próbował przekonać Gwen do eliminacji Bridgette. Sam jednak wygadał się również, że wszystkie informacje ma od Gwen. Mike w pokoju zwierzeń był w szoku, że Gwen wygadała Geoffowi o jego zamiarach, p czym czuł się zagubiony w drużynie. Początkowo wyzwania prawdopodobnie miało nie być, gdyż zabrakło paliwa w samolocie, lecz okazało się, że wyzwanie się odbędzie, a będzie nim snowboard. Z drużyny Misi, jako pierwsza wystartowała Gwen, a z drużyny Lwów Duncan. Gwen szybko wypadła z trasy, kiedy to Duncan ją zepchnął. Mimo to ona jako pierwsza przekroczyła metę, po tym jak Duncan wyrżnął się w drut kolczasty. Jako następny startuje Geoff, który łeb w łeb jechał z Maxem. Ostatecznie to Geoff przekracza linię mety, a za nim startuje Mike. Nie wychodziła mu jednak jazda na desce snowboardowej, gdyż robił to po raz pierwszy. W pewnym momencie, Mike wpada na minę, która wystrzeliwuje go w stronę Maxa, który nie był zadowolony jego obecnością. Obaj też w jednym momencie przekroczyli linię mety, po czy wystartowały Bridgette i Courtney. Nie skupiały się jednak na rywalizacji, tylko na rozmowie ze sobą i obie w jednym momencie przekroczyły linię mety. Wówczas też Heroiczne Misie wygrały, gdyż Bridgette była ostatnią osobą w wyzwaniu.

W Niepokonany automat w tenisa, Gwen i Geoff rozmawiają o tym jak przetrwać do połączenia drużyn. Są pewni tego, że Bridgette nie zagłosuje na nich, ponieważ Geoff jest jej chłopakiem, a Gwen najlepszą przyjaciółką. Tym czasem Mike i Bridgette ustalają "plan przetrwania" w luku bagażowym i zakładają wstępny sojusz. W tym odcinku, do programu wraca również Sky, która dołącza do drużyny Heroicznych Misi. Bridgette nie była zachwycona z tego powodu, w przeciwieństwie do Geoffa. Jako zadanie, uczestnicy musieli odbijać piłki wystrzeliwane przez automat do gry w tenisa. Z drużyny Misi jako pierwszy wystartował Mike, a z drużyny Lwów Courtney. Mike'owi nie szło jednak najlepiej i od razu oberwał piłeczką tenisową w głowę. Jako następna z drużyny Misi startowała Sky, która rywalizowała z Duncanem. Udało jej się odbić piłkę pomyślnie. Następni byli Geoff i Zoey, gdzie Geoff podobnie jak Mike pudłuje. Jako następni do boju stają Gwen i Max, gdzie Gwen odbija piłeczkę zdobywając punkt. Po dłuższym czasie do decydującej rundy stają Courtney i Geoff. Ostatecznie Courtney odbija piłkę, a Geoff pudłuje, gdyż był zamyślony faktem, że Mike ma urodziny. Po zakończeniu wyzwania, uczestnicy zaczęli składać życzenia Mike'owi, a także upiekli dla niego tort (Duncan i Zoey). Na ceremonii eliminacji zagrożeni są Bridgette i Geoff, którzy otrzymali taką samą ilość głosów. Ostatecznie po dogrywce odpada Geoff, który źle odpowiedział na pytanie.

Podczas Ekstremalny dzień, Bridgette i Gwen dyskutują w klasie ekonomicznej o tym, że nie mogą ufać ani Mike'owi (który cierpiał na alternatywną osobowość), ani Sky (która miała okazje oglądać wszystkich za kulisami), i mogą ufać jedynie sobie. Mike słysząc wszystko zza ściany chciał poinformować o wszystkim Sky. Podczas wyzwania uczestnicy musieli wykonać trzy zadania. Skok ze spadochronem do wyznaczonej strefy, wytrzymać w klatce z lwem przez 20 sekund, oraz przedostać się przez zanieczyszczoną kanalizacje. Jako pierwsza do zadania z drużyny Misi wystartowała Sky, która wraz z Duncanem miała skoczyć ze spadochronem. Ostatecznie Sky wygrała pierwszą część zadania wynikiem 7/10. Do klatki z Lwem weszły Bridgette i Zoey, które były przerażone. Ostatecznie obie wytrzymały 20 sekund, a Bridgette otrzymała 6/10 punktów. Kiedy Mike i Max weszli do kanalizacji w trzecim zadaniu, Mike zaczął panikować z powodu ciemności i brakującego mu tlenu. Ostatecznie Heroiczne Misie wygrywają wyzwanie wynikiem 22-15 i w nagrodę otrzymują kabinę prysznicową.

W Londyńskie poszukiwania, drużyna Misi gra w pokera, podczas gdy Mike bierze prysznic. Po chwili dołącza jednak do reszty. Podczas wyzwania, drużyny muszą znaleźć Kubę Rozpruwacza. Misie dzielą się na dwie grupy. Mike i Sky nadal współpracują ze sobą chcąc dotrwać do połączenia drużyn, a Bridgette i Gwen naradzają się czy wyeliminować Mike'a czy Sky i obie mają odmienne zdanie. Po dłuższym czasie obie zauważają swój cel i zaczynają go gonić. Mike tłumaczy również Sky, że jego osobowości zostały utracone, a ze wszystkich najbardziej tęskni za Manitobą. Oboje po chwili zostają schwytani przez Kubę Rozpruwacza. Tymczasem Bridgette i Gwen wpadając na Courtney i Duncana, zauważają Kubię Rozpruwacza. Bridgette pomyślnie łapie go na lasso dając Heroicznym Misiom zwycięstwo. Okazuje się również, że za Kubę Rozpruwacza przebrana była Lindsay, która dołączyła do drużyny Misi.

W Wyścig łódek, Lindsay jest zafascynowana tym, że z powrotem jest w programie i szybko zaprzyjaźnia się ze Sky, która zapoznaje ją z pokładem samolotu. Kiedy Sky proponowała Lindsay sojusz, ona nie była już tak "łatwa", do zwerbowania, gdyż nauczyła się wiele poprzez sojusz z Heather. Mimo to Lindsay ufa Sky, i przyłącza się do sojuszu z nią i Mike'm. Podczas wyzwania, Bridgette i Gwen również chcą przeciągnąć Lindsay na swoją stronę. Uświadamiają sobie, że nie będzie to jednak takie łatwe widząc jak pracuje z resztą drużyny. Kiedy drużyny zbudowały swoje łódki i zaczął się wyścig, Gwen była zła na Sky, czemu to ona ma siedzieć za sterami. Ku jej zaskoczeniu, Sky ustąpiła jej miejsca. Po chwili Szef zrzucił na ich łódkę dynamit przez co zrobiła się dziura w pokładzie. Pomimo wszelkich starań, łódka Misi zatonęła, przez co drużyna na własną rękę musiała dopłynąć do mety. Ostatecznie Misie wygrały wyzwanie, z powodu kary czasowej jaką otrzymała drużyna Lwów. Misie w nagrodę otrzymują 5 biletów do kina.

Podczas Czas wyszkolić nasze zwierzaki, Mike i Bridgette nie byli zadowoleni, że otrzymali tylko jeden bilet na głowę, gdyż nie mogli przez to zabrać do kina swoich drugich połówek. Bridgette jednak po chwili decyduje się pójść do kina z Gwen, po tym jak ta mówi, że nie ma ochoty na żadne związki (po tym jak zerwała z Trentem, czy Duncanem) i chciała oddać jej swój bilet. Mike wpadł na pomysł, że kupi jeszcze bilety dla Cody'ego, Geoffa i Zoey i całą grupą udadzą się do kina, na co drużyna poparła jego pomysł. Podczas wyzwania, drużyny miały wybrać zwierzaka (tygrysa lub niedźwiedzia) i wyszkolić go. Prawo wyboru miały Misie, które wybrały tygrysa. Jako pierwsze zadanie, które mieli nauczyć tygrysa, było aportowanie. Kiedy Mike rzucił patyk, tygrys nie zaczął go aportować, a jedynie warczał na drużynę. Jednakże Bridgette udało się go uspokoić i namówić do pójścia po patyk. Po dłuższym czasie, Misie przechodzą już do przedostatniego zadania, jakim jest wyścig. Są o wiele do przodu przed Lwami, którym ich zwierzak uciekł na ulice Nowego Yorku. Heroiczne Misie jako pierwsze nakarmiły swojego zwierzaka jedzeniem, dzięki czemu wygrały wyzwanie. Drużyna była jednak zasmucona faktem, że będą musieli rozstać się z tygrysem z którym się zaprzyjaźnili. Podczas ceremonii eliminacji Sky mówi Chrisowi, że chce zrezygnować, gdyż woli być z tygrysem, którego polubiła niż grać dalej w programie.

W Nie jeden plecak w tej wodzie znajdziesz, drużyny zostają połączone. Z drużyny Misi do połączenia dochodzą Bridgette, Gwen, Mike i Lindsay.

Zawodnicy

  • Bridgette
  • Cody
  • Geoff
  • Gwen
  • Mike
  • Lindsay
  • Sky
  • Topher
  • Zoey

Wyniki Rywalizacji

Odcinek Efekty rywalizacji Zagrożony Wyeliminowany
02 Wygrana N/A N/A
03 Przegrana Zoey Sky
04 Przegrana Geoff N/A
05 Wygrana N/A Topher
07 Wygrana N/A N/A
08 Wygrana N/A N/A
09 Przegrana Bridgette Cody
10 Przegrana N/A N/A
11 Wygrana N/A N/A
13 Przegrana Bridgette Geoff
14 Wygrana N/A N/A
15 Wygrana N/A N/A
16 Wygrana N/A N/A
17 Wygrana N/A Sky

Tabela Eliminacji

Imie Płeć Miejsce w drużynie Miejsce w grze Powód
Sky Kobieta Powrót Powrót Bridgette namówiła drużynę przeciwko niej, uważając, że flirtuje z Geoffem
Topher Mężczyzna 8th 14th Działał Chrisowi na nerwy, więc ten go wywalił.
Cody Mężczyzna 7th 12th Wdał się w konflikt z Mike'm i obaj stoczyli walkę w luku bagażowym
Geoff Mężczyzna 6th 10th Przegrał dogrywkę z Bridgette, udzielając błędnej odpowiedzi na pytanie
Sky Kobieta 5th 8th Zrezygnowała z gry, gdyż chciała zostać z tygrysem, którego polubiła w trakcie wyzwania.
Lindsay Kobieta 4th 7th Została wyeliminowana, gdyż była za bardzo popularna wśród uczestników.
Bridgette Kobieta 3rd 4th Max miał prawo głosu czy wyeliminować Bridgette czy Gwen i wyeliminował Bridgette
Mike Mężczyzna 2nd 3rd Został zepchnięty przez Maxa z urwiska, przez co nie mógł dobiec do mety
Gwen Kobieta 1st 1st/2nd Zwyciężczyni Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd. Drugie miejsce w zakończeniu Maxa

Ciekawostki

  • Do tej drużyny doszło najwięcej osób w historii cyklu.
    • Sky wraca po eliminacji.
    • Lindsay debiutuje.
    • Mike zmienia drużynę.
  • Licząc debiut Lindsay jest to pierwsza lepsza drużyna mająca więcej członków.

Zobacz także

Użytkownik:Mbocian87/MisieNavi

Fikcje Bociana
Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa Milczące Słonie | Wściekłe Żyrafy
Totalna Porażka: Podróż Gwiazd Heroiczne Misie | Złowieszcze Lwy