FANDOM

Geoff i Leshawna to jedna z mniejszych przyjaźni w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Oboje zostali przydzieleni do drużyny Wściekłe Żyrafy, gdzie wydawali się dogadywać mimo drobnych sprzeczek. Po połączeniu drużyn oboje zawiązują dwa sojusze, w celu eliminacji innych zawodników i wejścia do finału. Geoff i Leshawna dochodzą również do finału sezonu. Po tym jak Geoff wygrywa sezon, Leshawna nie ma do niego, żadnych pretensji.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Złość piękności szkodzi

Geoff podobnie jak Duncan wybiera Izzy, żeby była modelką na konkursie piękności, mimo, że bardziej lubi Leshawnę. Geoff jednak mówi, że ona się do tego nie nadaje, choć tak naprawdę nie chciał jej urazić. Podczas wyzwania Geoff również zauważa, że Leshawna wraz z większością drużyny gdzieś zaginęła.

Hokejowa gra

Podczas gdy Żyrafy spędzają wolny czas na boisku, Leshawna kibicuje Geoffowi w grze w tenisa z Duncanem mówiąc "brawo Geoff" po tym jak zaserwował. Później przed meczem w hokeja, drużyn musiały wybrać kapitana i bramkarza. Geoff wówczas sugeruje by to Leshawna była bramkarzem ich drużyny, gdyż ze względu na jej "wymiary" Słonie nie będą mieli szans. Podczas meczu Leshawna podaje Geoffowi piłkę a ten strzela gola dzięki czemu Wściekłe Żyrafy wygrywają.

Co dwie głowy, to nie jedna

Po tym jak Duncan znalazł w willi palmtopa Courtney, którego ta zapomniała zabrać, Geoff sugeruje, że trzeba by go jej oddać. Lecz Leshawna nie zgodziła się z nim mówiąc, że to idealna okazja by ją upokorzyć. Później gdy Geoff robi głosowanie, czy oddać teraz palmtopa Courtney, czy nie oboje byli odmiennego zdania. Geoff był na tak, a Leshawna na nie.

Zbrodnia niemal doskonała

Oboje wraz z resztą drużyny spędzali czas w willi grając w pokera. Podczas wyzwania, gdy Geoff odnajduje środek na przeczyszczenie Leshawna uważa, ze Cody mógł zostać nim otruty.

Znowu mnie wystawiłeś

Po tym jak Geoff pokonał Cody'ego w meczu w tenisa ziemnego Leshawna była zadowolona, mówiąc, że wreszcie zdobyli jakiś punkt.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Po tym jak Geoff wygłosił przemowę, Leshawna wraz z Duncanem mu przytakują. Była też pod wrażeniem słuchawek Geoffa, które kupił przed dołączeniem do sezonu. Leshawna mówiła, że w willi jest DVD dzięki któremu będą mogli je wypróbować. Gdy Geoff mówił z kawałkiem pizzy w buzi, Leshawna zwraca mu uwagę, że nie mówi się z pełnymi ustami. Oboje też współpracowali w poszukiwaniu Chrisa, który został uwięziony na wyspie kości. Początkowo razem z Duncanem, a później we dwójkę gdyż ten odłączył się od grupy. Gdy Leshawna naskakuje na Duncana, że się od nich odłączył Geoff broni go przed Leshawną, mówiąc, żeby go zostawiła bo ma ciężki dzień. Gdy docierają do jaskini, Geoff próbuje ostrzec Leshawnę przed stadem bobrów, które stały wokół nich. Ostatecznie oboje wylądowali w celach, dopóki Duncan ich nie uwolnił.

Dogonią Nas

Gdy Geoff wygłasza przemowę, mówiąc, żeby założyć sojusz, Leshawna była niezbyta przekonana, mówiąc, że jest ich tylko troje. Wówczas Geoff mówi, że wszystko przemyślał i również Courtney dołączy do ich sojuszu. Wówczas Leshawna nie chciała o tym słuchać i być w sojuszu z Courtney, ze względu na jej niechęć do niej. Gdy Courtney pyta się co z nią będzie gdy nikt nie chciał z nią być w sojuszu, Leshawna (mimo ich konfliktu) mówi jej, że Duncan i Geoff chcą zawrzeć z nią sojusz. Podczas wyścigu monster trucków Geoff początkowo przejmuje prowadzenie. Jednak po chwili gaśnie mu silnik, a Leshawna go wyprzedza wyśmiewając się z niego.

Hazard

podczas pierwszego rozdania w pokera, Leshawna podobnie jak Geoff i Duncan prosi o dwie karty,

W górę

Geoff za namową Courtney chce się dowiedzieć od Leshawny i Gwen co się "święci" w ich sojuszu. Jednak żadna z nich nie chciała mu nic wyjawić, gdyż ten był w sojuszu z Courtney. Oboje podczas wyzwania wysyłają swoich sojuszników do odnalezienia sprzętu do latania, a oni zajmą się wspinaczką. Geoff i Leshawna wspinali się na szczyt klifu. Leshawna mówiła Gwen, że z łatwością pokona Geoffa. Podczas wspinaczki mówi mu, że nie ma żadnych szans na co ten jej odpowiada "jeszcze się przekonamy". Oboje również zachodzą jako pierwsi na szczyt klifu.

Siedem Smaków

W willi Geoff "nabija kilometry", gdyż bał się, że jak Leshawna wygra to go wyrzuci. Gdy Courtney zwróciła uwagę na opaskę na oku Chrisa, Leshawna mówi, Geoffowi, że "Szef mu przyfasolił" przez co ten zaczął się nieopamiętanie śmiać, dopóki Chris nie zagroził mu, ze jeśli nie przestanie wyląduje w łódce przegranych. Oboje wzajemnie pytali się siebie co przygotowują na konkurs gotowania. Geoff robił jajecznicę z wasabi, a Leshawna kanapki z serem. Gdy Leshawna wygrywa konkurs gotowania i może wybrać osobą do finału, ta wybiera Geoffa, gdyż jego lubi bardziej niż Courtney.

Przeżyj albo zgiń

Oboje jadą taksówką na miejsce rozgrywki finału. Oboje musieli zmierzyć się w finałowym starciu, gdzie zadaniem był wyścig motocrossowy. Gdy Chris ogłasza, ze finaliści mogą wybrać jedną osobę do pomocy, oboje wybierają swoich najlepszych przyjaciół. Ich pomocnicy jednak chcieli sobie bardziej dokopać niż sami finaliści, co motywowało ich pomocników aby ich finalista wygrał. Gdy Geoff wygrywa sezon, Leshawna początkowo jest zawiedziona, lecz nie jest na niego zła. Jednak uśmiech na jej twarzy pojawia się, gdy Geoff ogłasza, że zaprosi wszystkich na imprezę.

Ciekawostki

  • Oboje byli finalistami sezonu.

Zobacz także

Geoff
Interactions with Courtney | Duncan | Gwen | Leshawna
Leshawna
Interactions with Courtney | Duncan | Geoff