FANDOM

Geoff i Gwen to jedna z mniejszych przyjaźni w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Na początku nie mają ze sobą zbyt wielu relacji, gdyż są umieszczeni w przeciwnych drużynach. Po połączeniu drużyn, oboje rywalizują, tworząc dwa sojusze. Mimo to wydają się lubić co można było zaobserwować podczas eliminacji Gwen. Gwen wraca także w finale jako pomocnica Leshawny, która rywalizowała tam z Geoffem.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Powrót

Oboje przypływają na wyspę tym samym statkiem. Później nie mają ze sobą żadnych relacji do końca odcinka.

Hokejowa gra

Oboje zostali wybrani jako kapitanowie drużyn w wyzwaniu. Podczas gry w hokeja, Geoff przejmuje piłkę od Gwen.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Duncan radzi się Geoffa, którą dziewczynę powinien wybrać. Courtney, czy Gwen. Geoff Odpowiada mu żeby słuchał głosu serca, choć on powiedział, że wolałby Gwen, dopóki nie uświadomił sobie, że już ma dziewczynę.

Hazard

Podczas gry w pokera, Gwen jest zadowolona ze swojej figury komentując "Wow". Wówczas Geoff mówi, że u niego również jest "Wow". Oboje zmierzyli się także podczas finałowej rundy gry w pokera. Zarówno Geoff i Gwen długo zastanawiali się co zrobić. Ostatecznie Geoff prosi o dwie karty, a Gwen o trzy. Pojedynek ten wygrał Geoff dając sobie nietykalność.

W górę

Za namową Courtney, Geoff pyta się Gwen co planuje zrobić ze swoim sojuszem. Ta mówi mu, że jeśli cokolwiek chce się dowiedzieć musi odłączyć się od sojuszu z Courtney i przyłączyć się do nich. Geoff odpowiada, że on przyjaciół nie zdradza "nie to co niektórzy" prawdopodobnie odwołując się do związku Gwen i Duncana z Totalnej Porażki w Trasie. W pokoju zwierzeń jednak, Geoff mówi, że lubi Gwen, ale jest w sojuszu z Courtney. Podczas wspinaczki na klif, Courtney pyta się Geoffa czy zdobył jakieś info. Ten odpowiada jej, że Gwen i Leshawna proponowały mu sojusz. Po eliminacji Gwen, Geoff wraz z Leshawną żegnają się z nią. Geoff dziękuje Gwen za miłą współpracę i zaprasza na imprezę. Gwen za to dziękuje mu za miłe słowa. Oznacza to, że mimo "zaciekłej" rywalizacji po połączeniu drużyn oboje się lubili i żegnają się w przyjacielskich stosunkach.

Przeżyj albo zgiń

Gwen wraca do finału jako pomocnica Leshawny. Chce ona za wszelką cenę pokonać Geoffa, choć głównie dlatego, że jego pomocnikiem był Duncan, który zostawił ją dla innej. Gdy dziewczyny obejmują prowadzenie, Gwen wyśmiewa się z Geoffa i Duncana mówiąc, że nigdy ich nie dogonią,. Gdy Geoff wygrywa sezon, Gwen jest wyraźnie zawiedziona. Lecz uśmiech na jej twarzy pojawia się gdy Geoff powiedział, że urządzi imprezę i zaprosi na nią wszystkich.

Ciekawostki

  • Oboje wraz z Leshawną nie odpadli z gry przez głosowanie.
    • Geoff jest finalistą sezonu.
    • Gwen jako ostatnia wchodzi na szczyt klifu i odpada przez przegranie wyzwania.

Zobacz także

Geoff
Interactions with Courtney | Duncan | Gwen | Leshawna
Gwen
Interactions with Courtney | Duncan | Geoff