FANDOM

Ezekiel, Katie i Sadie to jedna z mniejszych przyjaźni w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa, gdyż trwała ona tylko przez pierwszy odcinek odcinek. W tym samym odcinku odpada Katie, a w następnym Sadie.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Powrót

Cała trójka szukała klucza na klifie, Sadie i Katie zastanawiały się jaki wysoki jest ten klif. Gdy Chris je poprawił gdy się pomyliły Ezekiel powiedział "też mi różnica". Następnie zapytał dziewczyny czego tak właściwie mieli szukać. Niestety nikt nie pamiętał na co Ezekiel mówi, że na pewno sobie później przypomną. Katie i Sadie walczyły na ceremonii o ostatnią piankę.

Mecz

Po eliminacji Katie, zarówno Ezekiel, jak i Sadie nie mieli spokojnego dnia. Ezekiel miał ochrzan od swojej drużyny, gdyż zapomniał czego mają szukać, a Sadie była zrozpaczona eliminacją przyjaciółki. nie mieli po za tym zbyt wielu relacji aż do ceremonii, gdzie oboje patrzyli na siebie ze zdenerwowaniem, gdy walczyli o ostatnią piankę.

Ciekawostki

  • Katie i Sadie są pierwszymi dziewczynami, a Ezekiel pierwszym chłopakiem, którzy zostali wyeliminowani z Wściekłych Żyraf.