FANDOM

Eva i Lindsay jest jednym z konfliktów w Totalnej Porażce na Wyspie McLean'a . Konflikt mają już od pierwszego odcinka. Eva nie przepadała za Lindsay, ponieważ irytowała ją jej głupota. Blondynka jednak tego nie zauważała i uważała czarnowłosą za przyjaciółkę. Lindsay zmienia nastawienie do Evy w odcinku Nurkowanie z rekinami.

Totalna Porażka na Wyspie McLean'a

Nowa wyspa i starzy uczestnicy

Eva i Lindsay przypływają wraz z Trentem, DJ'em i Tyler'em przedostatnim statkiem. Tyler wyskakując z łodzi wpada do wody. Blondynka krzycząc za nim mili jego imię co irytuje Evę. Później obie zostają przydzielone do wspólnej drużyny - "Szybkich Pum".

W domku gdy Lindsay ponownie myli imię Tyler'a, Eva razem z innymi dziewczynami poprawiają ją.

Na stołówce dziewczyny siedzą obok siebie, podczas wybierania lidera drużyny. Eva "gratuluje" Lindsay, że zapamiętała imię Tyler'a.

Stary niedźwiedź mocno śpi...może

Gdy Duncan się pyta kto poza Haroldem zna się na mapie, Lindsay się pyta czy mapa to taki kapelusz. W pokoju zwierzeń Eva wyznała, że Lindsay ją irytuje i nazwała ją "Głupią blondynką.".

Podczas wyzwania Lindsay idzie obok Evy nazywając ją Elwira, Czarnowłosa poprawia ją, a następnie tłumaczy jej, że Izzy nie ma na imię Eva. W pokoju zwierzeń Eva wyznaje, że gdyby nie wyzwanie ze śpiącym niedźwiedziem by na nią nakrzyczała.

Przed eliminacją była za wyrzuceniem Lindsay, ponieważ rozzłościła niedźwiedzia rzucając w niego patykiem. Zagłosowała razem z Bridgette na Lindsay.

Ahoj załogo!

Lindsay siłą zaciągnęła Eve do łazienki i zrobiła jej nieudany makijaż. Ta wkurzona zamknęła ją w ubikacji i poszła na śniadanie. Następnie gdy się jej drużyna pytała gdzie jest blondynka, tam im odpowiedziała że na pewno gdzieś jest. Gdy blondynka powróciła, wydało się co Eva zrobiła i żeńska część drużyny wkurzyła się na czarnowłosą. Lindsay z radości przytuliła Eve i stwierdziła, że świetnie wygląda. W konfesjonale czarnowłosa wyznaje, że udusi kiedyś Lindsay za to co jej z twarzą zrobiła.

Podczas wybierania kapitana, Lindsay pyta się Duncana czy mogłaby być admirałem i nazywa go Daniel. W pokoju zwierzeń Eva twierdzi, że blondynka byłaby dobrą kotwicą.

Na łodzi blondynka chce poprawić czarnowłosej chustę piracką i znów zapomina jej imienia zwracając się do niej Eleno, jednak Eva łapie ją mocno za ręke. Lindsay mówi jej, że jak nie chciała żeby poprawiła jej chustę to mogła powiedzieć "nie" i była zadowolona, że makijaż dalej się trzyma.

Podczas wyzwania Eva się cieszy, że siedzi w "bocianim gnieździe" zdala od blondynki. 

Po zakończeniu wyzwania razem z resztą drużyny cieszą się, że wygrali. 

Nietoperze i inne dziwadła

Eva wyznaje dziewczyną, że źle się czuła po wczorajszym homarze. Okazuje się, że to reakcja alergiczna na cynamon, który dosypała jest Lindsay nie wiedząc, że czarnowłosa ma uczulenie na niego. Wkurzona Eva próbuje ją zbić.

Później wyrzuca przez okno kosmetyczkę blondynki i samą Lindsay. Po wyrzuceniu blondynka znajduje swój błyszczyk i dziękuje dziewczynie, mówiąc że znalazła jej kosmetyk. W konfesjonale Eva wyznaje, że przez Lindsay dostaje ataki złości i wspomina rzeczy z wczorajszego dnia m.in.: nieudany makijaż. Blondynka zaś w pokoju zwierzeń wyznaje, że Eva ją lubi, ponieważ znalazła jej błyszczyk, lecz znów myli jej imię.

Podczas wyzwania z jedzeniem Eva ściąga z Cody'ego karaluchy i obrzuca nimi Lindsay. Potem w pokoju zwierzeń wyznaje, że jednak żałuje, ponieważ wciąż w głowie ma pisk dziewczyny.

Kiedy Lindsay ma wykonać swoją część wyzwania czyli zjedzenie przeterminowanego budyniu, ta odmawia. Czarnowłosa próbuje ją nakarmić na siłę. W konfesjonale Eva wyznaje, że jeśli przez Lindsay przegrają osobiście wrzuci ją na Motorówke Wstydu bez żadnego głosowania.

Gdy Bridgette wypluła kotail z chrabąszczy i dżdżownic, Lindsay zakrywa się Evą. Po tym czarnowłosa patrzy się na blondynkę wzrokiem mordercy, a blondynka ją przeprasza znów myląc jej imię. 

Razem z resztą zawodników są w szoku gdy po wyzwaniu nikt nie wyleci.

Po opuszczeniu stołówki Lindsay pyta się Evy czy dalej jest na nią zła za to, że zasłoniła się ją gdy Bridgette wypluła koktail. Ta nazywa ją pustakiem, ale też się cieszy, że zapamiętała jej imię. Następnie Lindsay się pyta czarnowłosej czy "pustak" ma wydźwięk pozytywny, a ta ją okłamuje że tak.

Ekstremalny dzień

W pokoju Lindsay zauważa, że ślady na ciele Evy zniknęły i mówi, że to zasługa jej kremu. W pokoju zwierzeń czarnowłosa mówi, że to jedyna rzecz od blondynki, która jej pomogła. Następnie Lindsay próbuje uczesać Eve, na co czarnowłosa reaguje złością.

Gdy drużyny wyruszyły do lasu na wyzwanie Lindsay idzie obok Evy. Blondynka widząc, że Duncan i Courtney trzymają się za ręcę, informuje o tym Evę, myląc przy tym ich imiona. Zdenerwowana czarnowłosa poprawia ją i mówi, że ona pamięta ich imiona pomimo, że miała z nimi doczynienia w kilku odcinkach w dodatku pierwszego sezonu.

Gdy w rundzie pierwszej jako pierwsza przez tor przeszkód ma przebieć Lindsay ta reaguje obrzydzeniem i nie chce tam wchodzić. Eva jej mówi, że jak tam nie wejdzie to ją tam wrzuci.

Kiedy Courtney nazywa Duncana "Dunky" razem ze swoją drużyną i drużyną Wyjących Wilków krzyczy "Skończcie z tym!".

W czwartej rundzie, w której udział bierze Eva, Lindsay mówi jej, że ma na siebie uważać. Przy czym myli jej imię i myli Yeti z niedźwiedziem. Poza kończeniu rundy blondynka gratuluje czarnowłosej znów myląc jej imię, co ponownie denerwuje Eve. 

Po zakończeniu wyzwania razem z drużyną są szczęśliwe z powodu wygranej wyzwania.

Nurkowanie z rekinami

Impreza na plaży

Ciekawostki