FANDOM

Duncan i Leshawna to jeden z poważniejszych konfliktów w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Oboje byli umieszczeni w drużynie Wściekłe Żyrafy, gdzie często między nimi dochodziło do spięć. Choć potrafili się czasem dogadać w wspólnych interesach. Po połączeniu drużyn Duncan wraz z Geoffem chcą założyć sojusz z Leshawną i Courtney, jednak ta się nie zgadza, gdyż nie chce być w sojuszu z Courtney. Leshawna najprawdopodobniej również przyczyniła się do eliminacji Duncana w Hazard.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Mecz

O poranku, Leshawna rozmawia z dziewczynami wspominając o jej eliminacji z Planu Totalnej Porażki, mówiąc, że Duncan się do niej przyczynił.

Złość piękności szkodzi

Leshawna podsłuchała rozmowę chłopaków i mówi Izzy, że jeśli Duncan przekona ich do eliminacji Ezekiela, to nie będą mieć wyboru. Wówczas ona i Izzy będą bezpieczne. Gdy szef ogłosił, że kolejnym wyzwaniem będzie konkurs piękności, Duncan był bardzo ucieszony. Leshawna wręcz przeciwnie. Później Duncan wyśmiewał się z wyglądu Leshawny, co doprowadziło ich do kłótni. Leshawna powiedziała mu, że zachował się jak ostatni zwierz i wyśmiewała się z jego fryzury. Duncan zaś powiedział, że Leshawna wygląda jak hipopotam. Ostatecznie Leshawna miała dość kłótni z Duncanem, po czym odeszła.

Co dwie głowy, to nie jedna

Leshawna zgadza się z Duncanem, gdy ten znajduje palmtop Courtney, żeby wykorzystać to przeciwko niej. Później oboje byli zgodni, żeby Courtney sama przyszła do willi po palmtopa.

Zbrodnia niemal doskonała

Oboje wraz z resztą drużyny spędzali wolny czas przy grze w pokera. Podczas wyzwania współpracowali w poszukiwaniu sprawcy otrucia Cody'ego. Gdy Leshawna zastanawia się kto to mógł być, Duncan sugeruje mu, że nikt z ich drużyny. Leshawna dodatkowo uświadamia mu, że nikt z ich drużyny nie był na miejscu przestępstwa. Po chwili Duncan uświadomił sobie, że to Courtney jest winna. W pokoju zwierzeń uświadamia sobie, że o mało jej nie sprzedał. Gdy Leshawna pyta Duncana kto jest sprawcą, gdyż ten powiedział, że wie, zaczął zaprzeczać. Duncan robił wszystko, żeby spowolnić drużynę, aby Courtney pozostała w grze. Leshawna wręcz przeciwnie, bo chciała jak najszybciej wygrać wyzwanie. Gdy Milczące Słonie wygrywają wyzwanie, a Courtney pozostaje w grze, Duncan oddycha z ulgą. Leshawna wtedy z groźną miną pyta się "Ty się cieszysz?". Duncan jednak zaprzeczał, twierdząc, że cieszy się jedynie z powodu, że rozwiązała się zagadka otrucia i sprawca został wykryty.

Znowu mnie wystawiłeś

Podczas śniadania, Leshawna była zirytowana, że Duncan zaczął się nagle śmiać. Pyta się go wówczas z czego się tak cieszy. Ten odpowiada jej, że skoro Chrisa nie ma to nie ma wyzwani, odwołując się do tego jak przed chwilą wybiegł z krzykiem ze stołówki. Podczas wyzwania, gdy oboje siedzieli na ławce rezerwowych, zirytowany Duncan pyta się Leshawny jakim cudem Owen wygrał z nim w tenisa ziemnego.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Gdy Duncan chciał wypróbować słuchawki Geoffa, Leshawna proponuje, że mogą podłączyć je pod DVD znajdujące się w willi. Podczas wyzwania, gdy zawodnicy szukali Chrisa, Leshawna wydawała się być przywódczynią drużyny. Gdy też zobaczyła, że Duncan oddzielił się od grupy była na niego zła i wołała go krzycząc jego imię. Gdy Leshawna odnajduje go przy jaskini, zaczyna prawić mu wymówki, że wystawia ich do wiatru.

Dogonią Nas

Gdy Leshawna zbliżała się do mety, Duncan pojawia się "znikąd" i celowo taranuje jej pojazd (zaplanowana akcja, by sabotować Trenta. Oboje wówczas zaczęli się kłócić jak typowi kierowcy przy kolizji, czyli o racje. Duncan ma pretensje do Leshawny, że nie trzyma się swojego pasa, a ta pyta się, czy zrobił to wszystko specjalnie. Po chwili zjawia się Trent, który rozbił się o pojazd Duncana. Gdy Duncan mówił, żeby ten okupił mu karoserie, Leshawna mówi, żeby przestał zachowywać się jak dziecko.

Zobacz także

Duncan
Interactions with Courtney | Ezekiel | Geoff | Gwen | Justin | Leshawna
Leshawna
Interactions with Courtney | Duncan | Geoff