FANDOM

Duncan i Justin to jeden z mniejszych konfliktów w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Początkowo obaj mieli neutralne relacje i nawet współpracowali w celu eliminacji Ezekiela. Jednak po jakimś czasie Duncan miał dość Justina, gdyż ten nie skupiał się na grze tylko na swoim wyglądzie. Miał on też pewną rolę w jego eliminacji.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Powrót

Duncan był zirytowany, widząc kłótnie Courtney i Justina komentując "to będzie bardzo długi sezon".

Złość piękności szkodzi

Duncan proponuje Justinowi układ, że pomoże mu wygrać, jeśli ten zgodzi się wyeliminować Ezekiela przy następnej okazji. Justin początkowo mówi, że bardziej chciałby dokopać Courtney, lecz ostatecznie zgadza się na sojusz. Gdy Justin wybrał, żeby Leshawna wzięła udział w konkursie piękności Duncan był zirytowany, ze względu na jej wygląd. Ostatecznie doprowadziło to do kłótni Duncana z oboma z nich. Justin był zły na Duncana, że nieładnie potraktował Leshawnę. Ten za to mówi mu, że był antagonistą drugiego sezonu. Gdy Rozpoczął się temat Courtney i jej związku z Duncanem ten był wyraźnie zły na Justina. W pokoju zwierzeń mówi żeby Justin nie wtrącał się do cudzych związków, bo będzie miał kłopoty. Na wyzwaniu Duncan że zauważa, że Justin się nie stawił podobnie jak większość drużyny. Był tym zirytowany. Po przegraniu wyzwania, Duncan zauważa, że Izzy (która miała być modelką) i Justin spędzili cały dzień na kłótni przez co był na nich zły.

Hokejowa gra

Podczas wyzwania Duncan podaje piłkę do Justina, który niestety strzelał do złej bramki. Później przynosi on jemu i pozostałym członkom drużyny drinki z okazji ich pierwszego zwycięstwa.

Co dwie głowy, to nie jedna

Obaj wraz z resztą drużyny byli zadowoleni z pobytu w willi. Obaj również zgadzali się, by wykorzystać palmtop Courtney i dać jej nauczkę, gdy ta zapomniała go wziąć z willi. Podczas kłótni Duncana z Ezekielem, ten nazywa Justina "laluś" odwołując się, że ma dosyć użalania się go nad swoim wyglądem.

Zbrodnia niemal doskonała

Obaj wraz ze swoją drużyną grali w pokera. Gdy Justin nie był zadowolony ze swojej figury i nie chciał pokazać kart Duncan mu "pomógł". Justin miał wówczas najsłabszą figurę, a Duncan mówi do niego "odpadasz". Podczas wyzwania, Duncan sugeruje, że Justin nie mógł otruć Cody'ego. Gdy Justin podczas wyzwania proponuje grę w pokera, Duncan zgadza się aby spowolnić drożynę, chcąc ratować Courtney przed eliminacją.

Strefa czasowa

Duncan był zirytowany gdy Justin gorączkowo poszukiwał lusterka komentując to ironicznie "może w willi się ukrywa?". Z pomocą przyszła Courtney, która dała mu dostęp do willi. Podczas ceremonii eliminacji, obaj walczyli o ostatnią piankę. Ostatecznie otrzymał ją Duncan, a Justin był zirytowany, że musi opuścić program. Obaj również zagłosowali przeciwko sobie.

Zobacz także

Duncan
Interactions with Courtney | Ezekiel | Geoff | Gwen | Justin | Leshawna
Justin
Interactions with Duncan