FANDOM

Duncan i Ezekiel to jeden z większych konfliktów w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Od samego początku Duncan nie darzył sympatią Ezekiela i uważał go za dziwaka. Jego narzekanie nie było jednak bezpodstawne. Ezekiel nie raz znikał bez słowa, czym denerwował pozostałych członków zespołu. W odcinku Zbrodnia niemal doskonała, drużyna (M.in. za namową Duncana) doprowadza do eliminacji Ezekiela.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Powrót

Duncan był zirytowany, gdy Ezekiel trafił do jego drużyny. Gdy razem z Geoffem rozmawiali o tym kogo mogliby wyeliminować, Duncan sugeruje Ezekiela, mówiąc, że działa mu na nerwy. Mimo to Duncan najprawdopodobniej głosował na Katie, lub Sadie podczas ceremonii eliminacji.

Mecz

W domku Duncan był wściekły na Ezekiela, że "po części" spowodował ich pierwszą przegraną zapominając o tym czego miał szukać. Ezekiel broni się. Całą sytuacje uspakaja Geoff, który namawia kolegów do zgody. Duncan i Ezekiel podają sobie wówczas rękę. W pokoju zwierzeń, Duncan ironicznie pyt czy Ezekiel już jest odkażony. Po tym jak Ezekiel po raz kolejny doprowadził do przegranej z Beth, Duncan był zirytowany jak Beth go pokonała, a zarazem zły za jego debilizm. Okazało się wówczas, że Ezekiel, zapomniał o jednej z głównych zasad gry w kosza, czyli o kozłowaniu. Gdy Geoff pyta się Duncana kogo mogli by wyeliminować, ten wskazuje na Ezekiela, którego już serdecznie miał dość.

Złość piękności szkodzi

Po tym jak Ezekielowi udało się uniknąć eliminacji, Duncan postanowił zawiązać sojusz z Justinem przeciwko niemu. Ten w zamian pomoże wygrać mu milion dolarów. Justin jednak mówi, że bardziej chciałby dokopać innej osobie, lecz prawdopodobnie się zgodził na sojusz. Gdy Geoff przychodzi do pokoju pyta się kolegów o czym rozmawiali. Duncan mówił, że o eliminacji "zakały" zespołu czyli o Ezekielu. Podczas wyzwania, Geoff pyta Duncana, czy nie widział przypadkiem gdzieś Ezekiela. Ten mu odpowiada, że od rana go nie ma.

Hokejowa gra

Podczas wyzwania, Duncan mówi Chrisowi, że jest ich zaledwie czworo w zespole. Wówczas Chris był zdezorientowany mówiąc, że technicznie powinno być ich pięcioro. Duncan wówczas mówi, że Ezekiel włóczy się nie wiadomo gdzie i olewa wszystkie wyzwania. Ezekiel również przez cały odcinek się nie pojawia.

Co dwie głowy, to nie jedna

Gdy Geoff wyśmiewa się z Ezekiela, że nie wnosi nic odpadł jako pierwszy, Duncan powiedział, że odpadnie przy najbliżej okazji, gdyż nie wnosi nic do zespołu. Podczas kłótni Duncana i Courtney, Ezekiel wraca do obozu. Duncan jest na niego wściekły, że łazi nie wiadomo gdzie i ich olewa. Ezekiel mówi mu wtedy, że był na wysypisku. Irytacja Duncana sięgnęła wtedy zenitu walna "facepalm". Duncan nazywa go również "Porąbaniec" i "bancwoł". Prosi również Courtney by zamieniła się z nim na drużyny, bo nie wytrzyma dłużej z Ezekielem. Oznacza to, że Duncan żywi większą niechęć do Ezekiela niż Courtney. Duncan ironicznie również mówi, że Ezekiel nie będzie siedział w przodzie łódki. Uśmiechnął eis również do niego złośliwie, gdy Chris powiedział, ze do niszczenia łódki przeciwnika będzie można używać kolegów z drużyny. Duncan oczywiście wykorzystał w tym celu Ezekiela, waląc nim o łódkę Milczących Słoni, powodując, że ten miał złamany nos.

Zbrodnia niemal doskonała

Podczas ceremonii eliminacji, obaj czekali na ostatnią piankę. Gdy też Ezekiel został wyeliminowany, Duncan uśmiechnął się do niego złośliwie

Zobacz także

Duncan
Interactions with Courtney | Ezekiel | Geoff | Gwen | Justin | Leshawna
Ezekiel
Interactions with Duncan | Katie | Sadie