FANDOM

!
Ten artykuł/sekcja zawiera spoilery.

Czytasz na własną odpowiedzialność.

!
Duncan (Mbocian87)
Wściekłe Żyrafy
Złowieszcze Lwy
Duncan
Płeć Mężczyzna
Włosy zielone
Oczy czarne
Miejsce TPWW 6
Związki Gwen (Zakończone)
Courtney
Przyjaciele Courtney, Geoff, Zoey
Wrogowie Ezekiel, Gwen Justin Leshawna, Max, Sugar

Duncan jest uczestnikiem Totalnej Porażki Wyspy Wawanakwa, gdzie konkurował w drużynie Wściekłe Żyrafy, oraz Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd, gdzie konkurował w drużynie Złowieszcze Lwy.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

W Powrót Duncan przybył na Wyspę Wawanakwa po raz drugi. Przypłynął na Wyspę z Gwen i Geoffem. Był zadowolony gdy dowiedział się, że Owen również bierze udział w tym sezonie, jednak jego zadowolenie minęło, gdy był świadkiem kłótni Courtney i Justina. Podczas wyzwania wraz z Geoffem szukali klucza do willi. Duncan nie był zadowolony również z pobytu Ezekiela w programie, który na dodatek trafił do jego drużyny. Duncan chciał się pozbyć Ezekiela, który jak twierdzi "działa mu na nerwy". Podczas ceremonii głosował na jedną z NPDKŻ. Dostał pierwszą piankę.

W Mecz Duncan nadal jest zły na Ezekiela. Tym razem za to, że ten zapomniał czego mieli szukać, przez co "po części" doprowadził do przegranej. Całą sytuacje uspakaja Geoff, który namawia kolegów do zgody. Duncan niechętnie podaje rękę z Ezekielem. W pokoju zwierzeń Duncan martwi się o to, czy Ezekiel był już odkażony po wydarzeniach z Totalnej Porażki w Trasie. Tymczasem dziewczyny rozmawiają, o eliminacjach Leshawny i Bridgette, do których namawiał Duncan. W drodzę na boisko, Duncan pyta się Gwen, czy wzięła jakieś jedzenie z willi, gdyż był głodny. Gwen odpawiada mu, ze zapomniała, jednak Duncan przyjmuje to ze spokojem. Podczas wyzwania zawodnicy pierwotnie mieli grać w piłke nożna. Duncan stanął na bramce. Po rozpoczęciu meczu naśmiewa się z Courtney, gdy ta musiała kopać w sandałach. Ostatecznie jednak Chris zmienił zasady i kazał zawodnikom grać w koszykówkę. Po tym jak Wściekłe Żyrafy ponownie przegrały, Duncan ponownie jest zły na Ezekiela, gdyż tym razem również doprowadził do przegranej. Na ceremonii otrzymał piąta piankę.

W Złość piękności szkodzi Duncana próbuje przekonać Justina aby głosował na Eziekela, to pomoże mu wygrać. Justin mówi jednak, że bardziej chciałby dokopać Courtney. Po chwili wchodzi Geoff, który pyta kolegów o czym rozmawiają. Duncan mówi mu, że chcą wyeliminować Ezekiela. Gdy cała drużyna była już na zewnątrz, Duncan ucieszył się, ze dzisiejszym wyzwaniem będzie "Konkurs piękności". Duncan, wraz z Geoffem nominują Izzy, co wkurzyło Leshawnę. O ile Geoff jakoś kulturalnie to uargumentował, to Duncan naśmiewał się z wyglądu Leshawny co doprowadziło ich do kłótni. Podczas wyzwania Duncan i Geoff, jako jedyni z ich drużyny się stawili. Na ceremonii otrzymał drugą piankę

Totalna Porażka: Podróż Gwiazd

Duncan wraz ze swoją dziewczyną Courtney pojawia się na lotnisku w Wycieczka na Węgry. Mówi, że odkąd wrócił do niej czuje się pełen życia. Podobnie jak innych, jego też irytuje brak inteligencji u Lightninga i za namową Chrisa, pcha go na ziemię. Na koniec zostaje umieszczony w drużynie Złowieszcze Lwy, gdzie już w Nie zadzieraj z rekinem ma dobrą pozycje w teamie. Kłóci się z Mike'm, którego nadal uważa za Mal'a. Prowadzi motorówkę podczas drugiej części wyzwania, a gdy inni się klócą gdzie płynąć, Duncanowi się to nie podoba. Stwierdza iż to on kieruje łodzią, o czym mówi kłócącym się Max'owi i Lightningowi.

Pomiędzy Duncanem i Max'em szybko nastał konflikt, kiedy to w Odwiedzamy półwysep Max denerwował go mówieniem, że nie podoba mu się ich drużyna, oraz tym, ze rzucił Amy przez pół boiska. Skończyło się to tym, że Duncan dał Max'owi w ryj. Kiedy w Zajrzyj w moje igloo, Zoey dołącza do drużyny drani, Duncan szybko nawiązuje z nią pozytywny kontakt. Mówi jej, że w drużynie nikomu nie należy ufać, ale w większości to spoko ludzie. W między czasie mówi o nieczystych zagrywkach Max'a przez ostatnie odcinki i gdy ten w złości kopie Zoey w kostkę, gdy jego kolejny "nikczemny plan" nie wypala, oboje próbują go wyeliminować. W między czasie podczas wyzwania, Duncan martwi się o Courtney, która od dłuższego czasu nie skupia się na grze, a na konwersacji przez swojego palmtopa. Chce jej pomóc, ale w złości rzuca Courtney jej palmtop. Jest też widziany razem z Sugar, kiedy budują igloo dla drużyny drani. Ją również Duncan próbuje przekonać do eliminacji Max'a, choć ostatecznie tego nie robi. Duncan wyraża też swoje niezadowolenie, gdy po wygraniu wyzwania, Chris daje im jako nagrodę ciepłe kurtki, mimo że wyzwanie na Grenlandii właśnie się skończyło.

W Kanadyjskie mistrzostwa, Duncan próbuje rozładować napiętą atmosferę w drużynie, kiedy Courtney była zła na niego o rzucenie poprzedniego dnia jej palmtopem. Podczas wyzwania w piłkę nożną, Duncan grał z Courtney na obronie, gdzie bardzo dobrze sobie radził. Kiwał się z Bridgette przez dłuższy czas. Kiedy jednak był świadkiem jak Gwen fauluje Courtney, nie mógł tego znieść, o czym mówi w pokoju zwierzeń. Złowieszcze Lwy są dłużej przy piłce, a Duncan gra z Amy, a nawet z Max'em, którego nie cierpi. Po dłuższym czasie, gdy gra z Amy na prawym skrzydle omijając Cody'ego, ten fauluje go w zemście za to co było między nim a Gwen. Dodatkowo jest zły na fakt, ze Cody nie dostał żadnej kartki za to, a on nie mógł ruszać dłonią i musiał opuścić boisko. Mimo że ich drużyna przegrała to nikt nie opuścił gry tego wieczoru.

Ciekawostki

  • Jest jednym z pięciu zawodników, którzy dostali się do Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd.
  • Był najlepszym zawodnikiem Wściekłych Żyraf, we wszystkich sezonach oryginalnego cyklu.
  • On I Leshawna są jedynymi Żyrafami, którzy należeli do więcej niż jednego sojuszu.

Zobacz także

Duncan
Interactions with Courtney | Ezekiel | Geoff | Gwen | Justin | Leshawna
Złowieszcze Lwy
Amy | Courtney | Duncan | Lightning | Max | Mike | Sugar | Zoey