FANDOM

Duncan (Mbocian87)
Wściekłe Żyrafy
Złowieszcze Lwy
Duncan
Płeć Mężczyzna
Włosy zielone
Oczy czarne
Miejsce TPWW 6
Związki Gwen (Zakończone)
Courtney
Przyjaciele Beth, Courtney, Geoff
Wrogowie Ezekiel, Gwen Justin Leshawna

Duncan jest uczestnikiem Totalnej Porażki Wyspy Wawanakwa, gdzie konkurował w drużynie Wściekłe Żyrafy. Jest on osobą, która często popada w konflikt z innymi. Przez kilka pierwszych odcinków jego dziewczyną była Gwen. Jednak już kilka odcinków później wspomnienia z Wyspy i uczucia do byłej dziewczyny zaczęły wracać. W odcinku Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość musi wybrać między wygraną, a Courtney. W odcinku Hazard zostaje on wyeliminowany w podwójnej eliminacji.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

W Powrót Duncan przybył na Wyspę Wawanakwa po raz drugi. Przypłynął na Wyspę z Gwen i Geoffem. Był zadowolony gdy dowiedział się, że Owen również bierze udział w tym sezonie, jednak jego zadowolenie minęło, gdy był świadkiem kłótni Courtney i Justina. Podczas wyzwania wraz z Geoffem szukali klucza do willi. Duncan nie był zadowolony również z pobytu Ezekiela w programie, który na dodatek trafił do jego drużyny. Duncan chciał się pozbyć Ezekiela, który jak twierdzi "działa mu na nerwy". Podczas ceremonii głosował na jedną z NPDKŻ. Dostał pierwszą piankę.

W Mecz Duncan nadal jest zły na Ezekiela. Tym razem za to, że ten zapomniał czego mieli szukać, przez co "po części" doprowadził do przegranej. Całą sytuacje uspakaja Geoff, który namawia kolegów do zgody. Duncan niechętnie podaje rękę z Ezekielem. W pokoju zwierzeń Duncan martwi się o to, czy Ezekiel był już odkażony po wydarzeniach z Totalnej Porażki w Trasie. Tymczasem dziewczyny rozmawiają, o eliminacjach Leshawny i Bridgette, do których namawiał Duncan. W drodzę na boisko, Duncan pyta się Gwen, czy wzięła jakieś jedzenie z willi, gdyż był głodny. Gwen odpawiada mu, ze zapomniała, jednak Duncan przyjmuje to ze spokojem. Podczas wyzwania zawodnicy pierwotnie mieli grać w piłke nożna. Duncan stanął na bramce. Po rozpoczęciu meczu naśmiewa się z Courtney, gdy ta musiała kopać w sandałach. Ostatecznie jednak Chris zmienił zasady i kazał zawodnikom grać w koszykówkę. Po tym jak Wściekłe Żyrafy ponownie przegrały, Duncan ponownie jest zły na Ezekiela, gdyż tym razem również doprowadził do przegranej. Na ceremoni otrzymał piąta piankę.

W Złość piękności szkodzi Duncana próbuje przekonać Justina aby głosował na Eziekela, to pomoże mu wygrać. Justin mówi jednak, że bardziej chciałby dokopać Courtney. Po chwili wchodzi Geoff, który pyta kolegów o czym rozmawiają. Duncan mówi mu, że chcą wyeliminować Ezekiela. Gdy cała drużyna była już na zewnątrz, Duncan ucieszył się, ze dzisiejszym wyzwaniem będzie "Konkurs piękności". Duncan, wraz z Geoffem nominują Izzy, co wkurzyło Leshawnę. O ile Geoff jakoś kulturalnie to uargumentował, to Duncan naśmiewał się z wyglądu Leshawny co doprowadziło ich do kłótni. Podczas wyzwania Duncan i Geoff, jako jedyni z ich drużyny się stawili. Na ceremonii otrzymał drugą piankę

Ciekawostki

  • Jest jednym z pięciu zawodników, którzy dostali się do Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd.
  • Był najlepszym zawodnikiem Wściekłych Żyraf, we wszystkich sezonach oryginalnego cyklu.
  • On I Leshawna są jedynymi Żyrafami, którzy należeli do więcej niż jednego sojuszu.

Zobacz także

Duncan
Interactions with Courtney | Ezekiel | Geoff | Gwen | Justin | Leshawna