FANDOM

Courtney i Leshawna to jeden z ważniejszych konfliktów w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Konflikt ten rozpoczął się już na Planie Totalnej Porażki. W Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa na początku nie mają zbyt wielu relacji, gdyż są umieszczone w przeciwnych drużynach jednak w odcinku Co dwie głowy, to nie jedna Courtney zostawia swojego palmtopa w willi, a jej drużyna przegrywa. Courtney próbuje odzyskać palmtopa, jednak nie miała ochoty wchodzić do willi ze względu na to, ze przebywał w niej Duncan. Leshawna mówi jej, że tylko w taki sposób może go odzyskać, żeby sama sobie go wzięła. Po połączeniu drużyn Leshawna nie chce za nic być w sojuszu z Courtney, co mówi swoim kolegom z drużyny. Obie dziewczyny chcą się wzajemnie wyeliminować z gry wraz z pomocą swojego sojusznika. Ostatecznie w Siedem Smaków Leshawna wygrywa wyzwanie i eliminuje Courtney.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Co dwie głowy, to nie jedna

Leshawna, i inni zawodnicy Żyraf, chciała dać Courtney nauczkę, gdy Duncan znalazł jej palmtopa, gdyż mogła ją teraz "zniszczyć". Gdy Courtney prosiła drużynę przeciwną, o oddanie jej palmtopa Leshawna wraz z Justinem mówią, żeby sama po niego przyszła.

Znowu mnie wystawiłeś

Leshawna i Courtney stanęły do walki w grze w tenisa ziemnego. Obie podczas meczu obrażały się wzajemnie. Courtney, jednak nie miała problemów z pokonaniem Leshawny, dając punkt Milczącym Słoniom.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Leshawna podobnie jak reszta drużyny była przestraszona, gdy Courtney wrzuciła kamień z wiadomością do willi. Później Courtney była zirytowana, gdy Leshawna wraz z Geoffem nie uwolnili Chrisa, tylko tak jak ona wylądowali w celach.

Dogonią Nas

W przeciwieństwie do Duncana i Geoffa, Leshawna nie chciała zawierać sojuszu z Courtney, a nawet nie chciała o tym słuchać. Gdy udała się ona do stołówki zawarła sojusz z Gwen. Courtney widząc to była zmartwiona i pyta się "Co będzie ze mną?". Leshawna mimo ich konfliktu odpowiada jej, że Duncan i Geoff chcą zawrzeć z nią sojusz. Gdy Courtney zbliżała się do mety w swoim Monster Trucku, Leshawna, wraz z Duncanem i Trentem, przerażeni rzucili się na boki, a Courtney zdobyła immunitet.

Hazard

Obie ze sobą nie rozmawiały podczas tego odcinka, lecz Leshawna była zła na Courtney i Duncana, ze rozkoszują się pobytem w willi w przeciwieństwie do niej. Gdy Chris powiedział, że Leshawna ma "bana" na wszystko na wyspie, Courtney była zszokowana i pytała się za co.

W górę

Leshawna, wraz z Gwen obgadywała Courtney w stołówce. Leshawna była zirytowana, że doszła ona aż do 11 odcinka. Mimo to Leshawna broniła Courtney przed Gwen, gdy ta mówiła, że ukradła jej chłopaka, mówiąc, że Gwen zrobiła to pierwsza. Leshawna i Gwen ciągną dalej swój sojusz, by wyeliminować Courtney. Podczas wyzwania zawodnicy wspinali się na szczyt klifu. Gdy Courtney spadła, Leshawna wyśmiewała się z niej mówiąc, ze ma zły dzień. Courtney się na nią wkurzyła z tego powodu. Ostatecznie obie docierają na klif i zapewniają sobie miejsce w półfinale.

Siedem Smaków

Obie dziewczyny rywalizowały zaciekle w tym odcinku. Courtney martwiła się, że Leshawna może wygrać wyzwanie i ją wyrzucić, co powiedziała Geoffowi. Leshawna słysząc jak Courtney pyta Chrisa, po co mu opaska na oko, mówi Geoffowi, że oberwał od Szefa. Później gdy Leshawna wygrywa wyzwanie ma możliwość wybrania osoby którą wyeliminuje. Leshawna eliminuje Courtney mówiąc, że dostała to na co zasłużyła, a Geoffowi daje "wejście" do finału.

Ciekawostki

  • Obie były najlepszymi dziewczynami w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa.

Zobacz także

Courtney
Interactions with Beth | Duncan | Geoff | Gwen | Leshawna
Leshawna
Interactions with Courtney | Duncan | Geoff