FANDOM

Courtney i Gwen to jeden z konfliktów Totalnej Porażki Wyspy Wawanakwa. Początkowo obie dziewczyny były ze sobą w sojuszu razem z Beth, co było strategią Courtney. Courtney przekonała Gwen, że wybacza jej, że odbiła jej chłopaka, jednak to nie była prawda. W odcinku Zbrodnia niemal doskonała, gdy Courtney próbowała otruć Cody'ego, Gwen przestała się z nią przyjaźnić, ale nie widać, żeby chciała ją wyeliminować.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Powrót

W Pokoju zwierzeń, Courtney mówi, że żeby wygrać wciągnie do swojego sojuszu każdą osobę, a nawet Gwen.

Mecz

Podczas śniadania, Courtney ciepło wita Gwen, gdy ta przychodzi do stołówki. Gwen była wyraźnie podejrzliwa, bo nie wierzyła, że Courtney się zmieniła i pyta jej "Coś Ty dla mnie taka miła. Courtney w pokoju zwierzeń pokazuje, że tak naprawdę nadal trzyma urazę do Gwen za wydarzenia w Totalnej Porażce w Trasie. Później też mówi, że zdobędzie jej zaufanie, a na koniec ją zniszczy. W stołówce Courtney nadal udaje przed Gwen miłą. Mówi także, że pogodziła się z zerwaniem z Duncanem, choć tak naprawdę jest inaczej. W pokoju zwierzeń Gwen była przekonana, że Courtney jej naprawdę wybaczyła. Courtney natomiast mówi, że trudno będzie utrzymać pozytywne relacje z Gwen.

Złość piękności szkodzi

Gwen spotyka Courtney w pokoju. Ta wtedy czytała E-booka, a Gwen mówi jej o dzisiejszym wyzwaniu, którym jest "konkurs piękności". Courtney by jeszcze bardziej zdobyć zaufanie mówi Gwen, że wygląda ładniej od niej i powinna wziąć udział w wyzwaniu. W pokoju zwierzeń jednak Courtney zaprzecza wszystkiemu co mówiła. Gwen w pokoju zwierzeń mówi, że ma nadzieje, że Courtney się w niej nie zakochała. Obie spotykają się za kulisami, gdzie Gwen mówi, że ma tremę i nie chce by ktoś ją oglądał. Ostatecznie więc Courtney wychodzi na wybieg, ku zadowoleniu męskiej części obsady.

Hokejowa gra

Gdy Courtney cieszy się z kolejnego zwycięstwa mówiąc, że Wściekłe Żyrafy zawalą kolejne wyzwanie i nie będzie trzeba się przenosić, Gwen przytakuje jej.

Zbrodnia niemal doskonała

Cody rozmawia z Gwen i uświadamia ją, że Courtney tak naprawdę nie jest taka za jaką się podaje. Ta początkowo mu nie wierzy mówiąc, że Courtney to dobra dziewczyna, lecz gdy wszystko sobie układa zaczyna mieć wątpliwości. Podczas wyzwania zawodnicy szukali sprawcy otrucia Cody'ego. Gwen zaproponowała Owenowi, by szukał w stołówce, a ona porozmawia z Courtney. Gdy ją znalazła, ta zaczęła uciekać w obawie, że wyda się, że to ona jest winna. Gdy jednak wszystko wyszło na jaw, Gwen wraz z innymi zawodnikami była zła na Courtney.

Strefa czasowa

O poranku Courtney kłoci się z Gwen, że Courtney otruła Cody'ego. Gwen zrywa wówczas z nią wszelkie kontakty. Przed wyzwaniem, Gwen była zirytowana, że Gwen nie stawiła się na wyzwaniu. Po wygraniu wyzwania, obie spotykają się w pokoju, gdzie Courtney mówi Gwen, że Duncan miał wypadek, przez który trafił do szpitala. Po zagięciu czasu, Courtney jako jedyna była wszystkiego świadoma, podczas kłótni z Gwen. Przed wyzwaniem, Courtney w pokoju zwierzeń mówi, że przeżywa na nowo ten sam dzień, odwołując się m.in. do porannej kłótni z Gwen. Po kolejnym zagięciu, Courtney wychodzi z pokoju zamiast Gwen.

Znowu mnie wystawiłeś

Gwen i Trent byli zirytowani, gdy Courtney chodziła "w te i we wte" spoglądając na zegarek. Gdy Courtney mówi, że wszystko się udało, oboje byli zdezorientowani. Courtney mówi, że oni nic nie wiedzą bo nie byli niczego świadomi. Gwen też mówi, że nie ma zamiaru słuchać Courtney, uważając, że zwariowała. Później Gwen wraz z innymi wiwatuje Courtney w grze w tenisa ziemnego z Leshawną.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Gwen wraz z innymi członkami drużyny traktowała Courtney jak powietrze, gdy ta chciała do kogoś zagadać. Gwen rozmawiała wraz z Trentem, a Courtney chciała się z nimi przywitać. Gdy Ci nie odpowiadali Courtney mówi "Ej, mówi się do Was". Oboje jednak ją olali i poszli. Później gdy Courtney prosi o spotkanie Duncana w jakimś ubocznym miejscu, ta zwierza się mu ze swoich problemów z drużyną. Duncan pyta się jej, czy Gwen i Trent też chcą ją wyeliminować. Courtney odpowiada mu, że nie, ale i tak się martwi. Później gdy zawodnicy szukali Chrisa, Courtney była zawiedziona, że drużyna ją olewa i nikt nie chce z nią iść, włącznie z Gwen. Gdy Gwen wchodzi do jaskini w której uwięziono Chrisa, pyta się czy w czymś pomóc. Courtney wtedy mówi jej, żeby uważała bo stoi w "strefie czerwonej". Była też zirytowana gdy ta wpadła w pułapkę. Gdy Duncan pocałował Courtney, Gwen była zasmucona tą sytuacją widząc całe zajście.

W górę

Gwen zgadza się z Leshawną, że Courtney tylko cudem dotrwała do 11 odcinka. Następnie gdy Gwen mówi, że Courtney ukradła jej chłopaka, Leshawna zaprzecza mówiąc, że było odwrotnie. Gdy Geoff chciał się dowiedzieć od Gwen, coś na temat jej sojuszu, ta mówi, że nie powie mu nic, bo jest labo z Courtney albo z nimi. Podczas wspinaczki na klif, Courtney była przerażona, że Gwen proponowała Geoffowi sojusz. Następnie Courtney wraz z Gwen szukały Jetpacka, i Helikoptera, którym szybciej dostaną się na klif. Obie zwiększyły tempo, gdy Chris powiedział, że ostatnia osoba na mecie odpada. Wówczas obie idą na klif i wzajemnie sabotują swoje działania. Gwen w pewnym momencie spycha Courtney z klifu wydaje się, że Gwen wygra. Niespodziewanie jednak, Courtney wylatuje z jeziora helikopterem i to ona pierwsza dociera na szczyt klifu. Na ceremonii eliminacji, Courtney macha Gwen, gdy ta wsiada do łódki przegranych.

Siedem Smaków

Gwen powraca jako jeden z jury konkursu gotowania. Courtney wiedząc, że Gwen będzie oceniać jest przerażona i w pokoju zwierzeń mówi, że jedyna szansa to liczyć na anonimowość. Gdy Courtney podawała swój deser, Gwen powiedziała, ze tego nie tknie. Zmieniła jednak zdanie, gdy Chris powiedział, że poszczuje ją Owenem jeśli tego nie zje. Gwen dała Courtney 4 punkty.

Zobacz także

Courtney
Interactions with Beth | Duncan | Geoff | Gwen | Leshawna
Gwen
Interactions with Courtney | Duncan | Geoff