FANDOM

Courtney i Duncan jest to jedna z najbardziej burzliwych relacji w Totalnej Porażce. Byli parą od pierwszego sezonu do połowy trzeciego. Brunetka na siłę próbowała zmienić Duncan'a, co mu się nie podobało i zaczął się od niej odsuwać. Potem go znienawidziła tak samo jak Gwen, która się z chłopakiem pocałowała.

W piątym sezonie dziewczyna nie zwracała uwagi na chłopaka co go wkurzało.

Obecnie są uczestnikami Totalnej Porażki na Wyspie McLean'a. Tam ich relacje się poprawiły na tyle, że w odcinku Ahoj załogo! Duncan proponuje jej sojusz. 

Totalna Porażka na Wyspie McLean'a

Nowa wyspa i starzy uczestnicy

Courtney i Duncan przypływają na wyspę trzecim statkiem razem z Gwen.

Oboje zostają przydzieleni do drużyny Szybkich Pum. W pokoju zwierzeń Duncan wyznaje, że jest niezadowolony, ponieważ jest w drużynie z Haroldem i Cody. Mówi też, że powinien też być niezadowolony, że jest tam Courtney. Jednak dodaje, że brunetka razem z Gwen wydają się być najmądrzejsze w drużynie.

W stołówce podczas wybierania lidera drużyny, Courtney uważa, że to ona powinna być liderem w końcu ma obozowe doświadczenie. Duncan pyta się jej, że skoro ma obozowe doświadczenie kogo by wybrała poza sobą. Dziewczyna wybiera jego i Gwen.

Stary niedźwiedź mocno śpi...może

Podczas wyzwania Duncan pyta się czy ktoś z jego drużyny zna się na mapie. Zgłasza się Harold, a potem Courtney. Chłopak daje mapę dziewczynie, mówiąc że bardziej ufa umiejętnością Courtney niż Harolda.

Kiedy niedźwiedź się obudził są razem ze swoją drużyną przerażeni. Następnie cała drużyna ucieka przed zwierzęciem i ukrywa się na drzewie.

Przed ceremonią eliminacyjną razem z drużyną zdecydowali (poza Bridgette i Evą, które chciały wyrzucić Lindsay oraz Tyler'em i Lindsay, którzy się całowali) aby wywalić Tyle'ra.

Ahoj załogo!

Podczas zmierzania na plaże, Courtney zwierza się Duncan'owi, że Gwen dalej jej nie wybaczyła. Ten oznajmia jej, że Gwen zachowuje się jak ona w stosunku do niej. W pokoju zwierzeń chłopak mówi, że cieszy się, ponieważ Courtney przestała go olewać. Jednak mówi, że to dlatego, ponieważ dobre relacje z drużyną są najważniejsze. Dodaje również, że Courtney w poprzednich sezonach zachodziła bardzo daleko, więc jest dobrą zawodniczką. Ma nadzieję, że ta zgodzi się na sojusz.

Chłopak proponuje jej sojusz, na który ona się zgadza. Następnie jej również mówi, że tym samym sposobem została jego zastępczynią.

Podczas wybierania kapitana łodzi, Duncan typuje Courtney przez co cała drużyna jest w szoku, lecz zgadzają się z decyzją lidera.

Na statku chłopak zwraca się do brunetki "Pani kapitan", więc ta mu mówi, że tylko udają piratów i tego zwroty nie są potrzebne.

Dziewczyna wybiera Duncan'a aby ten sterował łodzią.

Owen i Noah, strącają dziewczynę za burtę przy użyciu piłeczek tenisowych i piłki od koszykówki. Duncan z początku jest przerażony upadkiem dziewczyny za burtę, lecz przerażenie przeistacza się w złość i przejmuje dowodzenie nad łodzią.

Po zakończonym wyzwaniu gdy Szybkie Pumy cieszą się ze zwycięstwa, Duncan zauważa Courtney. Widząc, że jest cała i zdrowa przytula ją. W konfesjonale mówi, że to nic nie znaczyło tylko po prostu bał się, że straci sojusznika.

Nietoperze i inne dziwadła

Kiedy drużyny dowiedziały się o wyzwaniu związanym z jedzeniem, Duncan w pokoju zwierzeń wyznał, że są na straconej pozycji bo Wyjące Wilki mają Owena, jednak oznajmia, że dobrze, że Courtney ma mocny żołądek.

W rundzie, w której konkuruje Duncan i Leshawna, Courtney kibicuje chłopakowi. W konfesjonale mówi, że Duncan jako jej sojusznik powinien być wspierany przez nią. Następnie wspomina o poprzednim dniu, kiedy chłopak ją przytulił. Twierdzi, że to było urocze. Opamiętuje się jednak mówiąc, że to sojusz tylko.

Razem z drużyną byli w szoku gdy Sierra krzyknęła, że Noah ją pocałował.

W ostatniej rundzie Courtney konkuruje z Owen'em. Duncan aby przyspieszyć tempo jedzenia sojuszniczki mówi jej, że jak przegrają prawdopodobnie drużyna zmówi się przeciwko niej i będzie problem aby ich przekonać, żeby na nią nie głosowali. Po tych słowach brunetka zaczyna jeść szybciej.

Razem z innymi drużynami są w szoku, że po tym wyzwaniu nikt nie odpadnie.

Po wyjściu ze stołówki Bridgette mówi Courtney, że ta powinna "powalczyć" o Duncan'a. Speszona i zszokowana brunetka mówi jej, że może ona i Duncan już nie są wrogami, ale się nie kochają.

Ekstremalny dzień

Przed wyzwaniem Geoff i Bridgette próbują zeswatać na nowo Courtney i Duncan'a uważając, że się kochają. Chłopak jest tym poirtywowany, lecz w pokoju zwierzeń wyznaje, że kwiatek pasuje do koloru oczu Courtney, ale następnie mówi, że wie jak odegrać się na Geoff'ie. Proponuje on aby ona z nim udawali, że są parą. 

Podczas pierwszej rundy, w której ma wziąć udział Lindsay, brunetka przekonuje ją aby ta weszła na tor przeszkód. Po przekonaniu Duncan nazywa Courtney "Sprytną Księżniczką".

W trzeciej rundzie udział bierze Duncan, a na swoją pomocnicę wybiera Courtney. Po zakończeniu rundy, dziewczyna przytula chłopaka. W pokoju zwierzeń wyznaje, że nie przytuliła go dlatego aby dalej nabierać Geoff'a i Bridgette tylko dlatego, że się o niego martwiła.

W szóstej rundzie bierze udział w Courtney, a jej zadaniem jest wytrzymanie jak najdłużej w basenie z zieloną galaretką i unikanie Chef'a aby ten jej nie wyrzucił. Duncan mówi jej, że sobie poradzi, żeby wytrzymała chociaż minutę oraz daje jej radę aby zdała się na słuch.

Razem z drużyną są szczęśliwi gdy wygrali wyzwanie.

Na plaży mówią Geoff'owi i Bridgette, że udawali, że są parą. Ci nie są na nich źli, a blondyn mówi, że nie warto rozpamiętywać i biegnie z Duncan'em do motorówki,a Bridgette pyta się Courtney czy czuje coś do Duncan'a. Ta odpowiada jej, że nie wie.

Nurkowanie z rekinami

Podczas śniadania na klifie, Duncan pyta się Courtney czy chce sól, którą zabrał Chef'owi.

Duncan skacze z klifu po Courtney. Widząc, że dziewczyna jest otoczona przez rekiny, odwraca ich uwage. W tym czasie z zatopionego samochodu, Courtney bierze coś dla siebie i dla Duncana.

Na brzegu jest przerażona, że Duncan został w wodzie z rekinami. Gdy chłopak wypływa na brzeg, Courtney przytula go, a ten mówi jej, że te rekiny popamiętają go na długo i, że ważne że jej oraz Gwen nic się nie stało. Następnie Courtney daje mu płytę, którą wyciągnęła dla niego z samochodu. Po tym patrzą sobie w oczy, lecz Duncan szybko wraca do normalności i dziękuje za płytę, mówiąc że już nie musi wracać do tych rekinów. W pokoju zwierzeń oboje krzyczą, że to tylko sojusz.

Impreza na plaży

Podczas wyzwania oboje zgadzają się na pomysł Geoff'a.

Kiedy Duncan wysyła ją i Gwen po ukulele oraz pare innych rzeczy, brunetka w pokoju zwierzeń wyznaje, że sądziła, że jako sojuszniczka Duncan'a będzie mogła zostać z nim, a nie grzebać w śmieciach.

Podczas poszukiwań Gwen rozmawia z Courtney. Gotka pyta się brunetki czy ona i Duncan są znów razem. Zawstydzona Courtney mówi jej, że nie są razem, tylko żyją razem w zgodzie. Gdy Gwen wspomina jej o sytuacji z odcinka Nurkowanie z rekinami, Courtney odpowiada jej bo się martwiła, a następnie dodaje, że ona też by się martwiła o Trent'a, a Bridgette o Geoff'a. 

Gdy dziewczyny z drużyny Szybkich Pum przebrały się w hawajskie ubrania, Duncan razem z resztą chłopaków jest oszołomiony ich wyglądem. Następnie podchodzi do Courtney i sam jej mówi, że wygląda ślicznie i dodaje, że mogłaby ona w takim stroju chodzić cały dzień. W pokoju zwierzeń brunetka jest w szoku po tym co od niego usłyszała.

Kiedy chłopcy z drużyn Szybkich Pum wracają przebrani, Bridgette i Gwen popychają Courtney na Duncana. Następnie chłopak zwraca się do dziewczyny "Mała". W pokoju zwierzeń Duncan mówi, że to tylko sojusz, ale odkąd ujrzał Courtney w takim stroju nie może się powstrzymać i marzy aby mieć taką dziewczynę w domu. Swoje słowa tłumaczy tym, że każdy chłopak z mózgiem chciałby aby jego dziewczyna się tak ubrała. Potem mówi, że Courtney i on nie są w związku, ale popatrzeć można.

Czy jest na sali Chef?

Podczas rozmowy z dziewczynami, Courtney zawstydzona mówi, że ona Duncan tylko się przyjaźnią.

Na stołówce razem z Evą i Gwen śmiali się z Harolda.

Podczas wyzwania Duncan i Courtney kontrolowali jak reszcie drużyny idzie gotowanie. Dziewczyna wtedy też chciała z nim porozmawiać o ich sojusz jednak musiała zareagować przez Evie i Haroldzie. W pokoju zwierzeń chłopak przyznał, że wyglądała uroczo jak się zarumieniła.

Duncan reaguje złością gdy Geoff pyta się go jak tam z Courtney. Przy kłótni z Haroldem, chłopak kazał mu byc icho gdy ten stwierdził, że ślini się na widok Courtney. W pokoju zwierzeń Duncan próbował się wytłumaczyć, mówiąc że Harold nie wiedział co mówi.

Razem z resztą drużyny patrzyli się wkurzeni na Harolda pod koniec wyzwania, a następnie go wyrzucili.

Polowanie na Ezekiela

Duncan razem z Trent'em przyszli do dziewczyn. Chłopak podarował Courtney wystruganą czaszkę z drewna, a dziewczyna zauważa jej podobieństwo do tej, którą dostała od niego w pierwszym sezonie. W pokoju zwierzeń Courtney pokazuje pierwszą czaszkę, którą od niego dostała. Zrobiła jej naszyjnik i stwierdziła, że ten prezent jest bliski jej sercu bo od Duncan'a, lecz szybko się poprawiła mówiąc, że dlatego że jest ładny. Później zauważyła, że na drugiej czaszce jest jakiś napis.

Podczas wyzwania Courtney i Duncan poszli na północ. Po chwili chłopak znalazł tam pułapkę na niedźwiedzia mówiąc, że jeszcze nic się w nią nie złapało. Następnie biegną dalej.

Po wygranym wyzwaniu z resztą drużyny cieszą się, a następnie są za tym aby wyrzucić Alejandro.

Z resztą drużyny są w szoku gdy Cody krzyknął "Sierra!" co przyczyniło się do jej eliminacji.

Co w naszym domku robi małpa?

Ciekawostki

  • Courtney i Duncan są pierwszym sojuszem w Totalnej Porażce na Wyspie McLean'a.
  • Dzięki sojuszowi z Duncan'em, Courtney otrzymała liczne przywileje:
    • Ahoj załogo! po zgodzeniu się na sojusz z nim, dziewczyna zostaje jego zastępczynią, a w wyzwaniu Ducnan wybiera ją na kapitana.
    • Ekstremalny dzień kiedy Duncan wykonuje wyzwanie, ta zostaje jego pomocnicą.
    • W odcinku Nurkowanie z rekinami chłopak zabiera Chef'owi sól i tylko Courtney się pyta czy chce.
    • W odcinku Czy jest na sali Chef? nie musiała brać udział w gotowaniu, tylko razem z Duncan'em kontrolowali jak idzie kolegom z drużyny gotowanie.