FANDOM

Cody i Sierra - było to jedno z zauroczeń Sierry. Trwało ono od 3 sezonu. Dziewczyna była wielką fanką Totalnej Porażki, a najbardziej uwielbiała Cody'ego. Z czasem stała się bardziej natarczywa i zaczęła uważać Cody'ego za swojego męża. W Totalnej Porażce na Wyspie McLean'a  trafili do innych drużyn przez co Sierra się załamała. Jej "miłość" do Cody'ego zakończyła się w odcinku Stary niedźwiedź mocno śpi...może  i przerzuciła się na Noah'a. 

Totalna Porażka na Wyspie McLean'a

Nowa wyspa i starzy uczestnicy

Cody i Sierra przybyli na wyspę czwartą łodzią. Przez ten cały czas dziewczyna przytulała chłopaka i patrzyła się nieufnie na innych zawodników. W Pokoju Zwierzeń Cody wyznaje, że boi się Sierry i, że po trzecim sezonie zaczęło jej odbijać m.in.: przeprowadziła się obok niego i jakimś sposobem dorobiła klucze do jego domu. Następnie do konfesjonału puka Sierra mówiąc, że już za nim tęskni.

Podczas przydzielania do drużyn Chris dał Cody'ego do "Szybkich Pum" przez to dziewczyna wpadła w histerię. W konfesjonale wciąż płakała mówiąc, że nie wzięła telefonu ze wszystkimi zdjęciami chłopaka. Cody zaś był zadowolony z takiego obrotu spraw.

Będąc w pokoju z innymi dziewczynami Sierra cały czas płakała, a jej koleżanki z drużyny starały się ją uspokoić.

W stołówce Sierra w swojej porcji jedzenia robiła podobiznę Cody'ego.

Stary niedźwiedź mocno śpi...może

Sierra wciąż tęskni za Cody'm i płaczę co omal nie budzi niedźwiedzia. Uspokaja się gdy Noah mówi jej, że Cody chciałby aby wygrała.

Cody zwierzył się Gwen, że nie wytrzymuje z Sierrą i czuje ulgę będąc w innej drużynie co ona.

Dziewczyna zauważa ptaka, którego uważa podobnego do Cody'ego. Noah mówi jej aby się ogarnęła, jednak ta zaczyna twierdzić, że ma on podobny głos do Cody'ego. Później w konfesjonale wyznaje, że nie kocha już Cody'ego, ale Noah'a.

Nietoperze i inne dziwadła

Podczas wyzwania Cody usłyszał, że Sierra zje przeterminowany budyń dla Noah'a. W konfesjonale jest w szoku, że dziewczyna przerzuciła się na ciemnowłosego, jednak się cieszy, że dała mu spokój.

Razem ze swoją drużyną był w szoku gdy Sierra krzyknęła, że Noah ją pocałował. 

Ekstremalny dzień

Cody będąc świadkiem tego jak Geoff i Duncan robią sobie żarty z Harolda, w pokoju zwierzeń wyznaje, że nie pomógł chłopakowi tylko dlatego, że nie chciał aby złość Duncan'a przeniosła się na niego, ponieważ niedawno odetchnął z ulgą gdy Sierra dała mu spokój.

Podczas wyzwania kiedy jest runda z wybuchową ścianką wspinaczkową i Duncan wskazuje najsłabszą osobę z drużyny Wyjących Wilków wybiera Noah'a. Cody mówi mu, że nie mogą go wybrać, ponieważ jak mu coś się stanie narażą się na gniew Sierry. 

Nurkowanie z rekinami

Cody w pokoju zwierzeń wyznaje, że kiedy uciekał przed rekinami tęsknił za Sierrą.

Czy jest na sali Chef?

Polowanie na Ezekiela

Ciekawostki

  • Pomimo, że Cody cieszył się, że Sierra przerzuciła się na Noah'a brakowało mu jej w odcinku Nurkowanie z rekinami. Prawdopopodobnie dlatego, że Sierra uratowałaby go przed nimi.