FANDOM

Cody (Mbocian87)
Milczące Słonie
Heroiczne Misie
Cody
Płeć Chłopak
Włosy Brązowe
Oczy Błękitne
Miejsce TPWW 9th
Rodzina Wujek
Przyjaciele Beth, Gwen, Mike, Owen
Wrogowie Bridgette, Courtney, Duncan

Cody jest uczestnikiem Totalnej Porażki Wyspy Wawanakwa, gdzie konkurował w drużynie Milczące Słonie. Na początku nie był zbyt zauważanym ze względu jego skromność. Jednak w odcinku Zbrodnia niemal doskonała jego wątek zaczął się rozwijać. W tym samym odcinku Cody zakłada sojusz z Beth i Owenem, którzy chcą wyeliminować Courtney. Kilka odcinków później Cody zdaje sobie sprawę z tego, że Courtney to dobra zawodniczka i odmawia jej eliminacji, przez co sojusznicy eliminują jego.

Dostał się także do Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd, gdzie konkurował w drużynie Heroiczne Misie. Tym razem jego postać rozwinęła się w odcinku Zagubieni na pustyni, kiedy to pokłócił się z Mike'm o oddanie ich kompasu, dla Gwen. W celu złagodzenia ich konfliktu, Bridgette zamyka ich obu w luku bagażowym. Wtedy również Cody godzi się ze swoim przyjacielem, lecz zostaje wyeliminowany.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Cody przypływa do obozu Wawanakwa ostatnim statkiem wraz z Beth i Leshawną w Powrót. Cody nie był zbyt zadowolony z powrotu, ale też nie był zaniepokojony. Dźwigał on zarówno bagaż Beth jak i Leshawny, kiedy to wychodzili ze statku. Podczas tworzenia drużyn, Cody mówi, że chciałby być w drużynie z Gwen, co także się dzieje. Podczas wyzwania, Cody wraz z Owenem szuka klucza do willi w Amfiteatrze. Ich poszukiwania jednak się nie powiodły, choć mimo to wygrali wyzwanie dzięki Beth i Courtney.

Cody nie miał zbyt dużego udziału w Mecz. Na początku, podobnie jak reszta drużyny był zirytowany tym, że Courtney przypisuje sobie zwycięstwo poprzedniego wyzwania wyłącznie sobie.

Cody był na widowni podczas Złość piękności szkodzi, gdzie naśmiewał się z Szefa, gdy ten zapomniał zwołać jurorów, którzy będą oceniać konkurs piękności.

Cody wraz z Owenem chwali jedzenie, które zostaje serwowane w willi w Hokejowa gra. Podobnie jak reszta swojej drużyny, jest zszokowany zbezczeszczonym wyglądem Chrisa, który właśnie wrócił, pytając co go tak urządziło. Podczas wyjaśniania zadania, Cody pyta się jakim sportem będą się zajmować tym razem. Kiedy Duncan wyjaśnia Chrisowi, że przeciwnicy mają niesprawiedliwą przewagę liczebną, Chris każe trójce Milczących Słoni usiąść na ławce. Wówczas Cody, wraz z Courtney i DJ'em uczynniają to. Cody wraz ze swoją drużyną musiał udać się na ceremonie eliminacji. Jednakże nikt nie odpadł z powodu powrotu Chrisa do gry.

Podczas wyzwania w Co dwie głowy, to nie jedna, Courtney przechyla przypadkowo łódkę powodując, że wszyscy z jej drużyny (z wyjątkiem Cody'ego) wpadli do wody. Cody wówczas postanowił skoczyć do wody i pomógł swojej drużynie wydostać się z wody. Mimo to był on na zagrożonej pozycji na ceremonii eliminacji. Ostatecznie jednak otrzymał ostatnią piankę, a do Portu Wstydu musiał udać się DJ, który miał obitą twarz przez Courtney.

W Zbrodnia niemal doskonała, Cody pomaga Gwen w otworzeniu szuflady, która była zaklinowana przez pudełko do płyty CD. Wówczas również ostrzega on ją przed Courtney, wiedząc o jej osobowości. Gwen początkowo nie wierzy Cody'emu, ale obiecuje mu mieć oko na Courtney. Podczas śniadania, Cody siedzi przy stoliku z Beth i Owenem, którym również mówi o swoim przemyśleniach na temat Courtney i proponuje im sojusz. Owen zgadza się bez wahania, ale Beth dopiero po pewnym czasie. Po zjedzeniu śniadania, Cody poczuł się bardzo niedobrze i nawet zwymiotował. Został on następnie zabrany do szpitala z podejrzeniem zatrucia. Chris wówczas z nagrania piosenki zmienił zadanie na odnalezienie sprawcy zatrucia. Z powodu, że był on kontuzjowany, Chris pozwolił mu także wybrać osobę do eliminacji. Ostatecznie Cody wyszedł jeszcze ze szpitala tego samego dnia, lecz najprawdopodobniej nie dowiedział się kto naprawdę go otruł.

Podczas Strefa czasowa, Cody jest potencjalnym członkiem drużyny, który pomógł wygrać wyzwanie dla drużyny.

W Znowu mnie wystawiłeś, Cody widząc jak Courtney dzielnie pokonuje Leshawnę w tenisie ziemnym ma wątpliwości w pokoju zwierzeń, czy naprawdę chce ją wyeliminować. Kibicował on także Owenowi w starciu z Duncanem, a następnie zmierzył się z Geoffem. Cody przegrał tą rundę. Jednakże następnie dwukrotnie stanął do rywalizacji z Leshawną, gdzie wygrał i przegrał po jednej rundzie. Na ceremonii eliminacji, Cody jest w zagrożonej dwójce. Ku swojemu zaskoczeniu również odpada z gry, po tym jak "zdradził" swoich sojuszników, odmawiając głosowania na Courtney.

Totalna Porażka: Podróż Gwiazd

Cody przybywa na lotnisko w Toronto wraz z Gwen, gdzie cieszy się z powrotu do gry uściskając Chrisa. Gdy ten mówił, aby go puścił gdyż brakuje mu tchu, Cody to uczynnia. Następnie Cody jest podekscytowany, gdy Gwen pyta się go, czy będą w jednej drużynie. Cody był zirytowany zachowaniem Lightninga, oraz podobnie jak reszta śmiał się z Chrisa, gdy Sugar zaczęła go bić. Podczas lotu na Węgry, Cody zostaje umieszczony w drużynie Heroiczne Misie, wraz z Gwen ku ich zadowoleniu.

Nad Dunajem w Nie zadzieraj z rekinem, Cody wraz z innymi leżał ze zmęczenia, dopóki Chris nie przyszedł po nich. Gdy podczas wyjaśniania drugiej części wyzwania, Max mówi, że ma złowieszczy plan, Cody i inni popatrzeli na niego z ironią. Cody był wyraźnie wyczerpany podróżą kajakiem, gdzie długo zajęło im szukanie statku. Był także przerażony gdy się zgubili, mówiąc, ze Chris powinien był dać im kompas. Jest jednak uradowany, gdy udaje im się odnaleźć statek, mówiąc, że już prawnie umierał.

Cody mimo, że wygrał wyzwanie wraz ze swoją drużyną, to postanowił poczęstować jedzeniem z klasy dla zwycięzców, przegranych uczestników w Odwiedzamy półwysep. Wówczas Duncan i Max częstują się tostami od Cody'ego. Przed wejściem na halę sportową, Cody pociesza Gwen, podczas gdy ona nie jest zadowolona z nadchodzącego wyzwania. W pokoju zwierzeń, Cody jest podekscytowany, że po raz kolejny z rzędu jest w drużynie z Gwen. Podczas meczu koszykówki, Cody siada z Topherem na ławce, gdzie daje mu kilka rad w sprawie Amy, który jest zakochany.

Cody na ceremonii eliminacji otrzymuje trzecią piankę. W Zajrzyj w moje igloo, Cody wraz z innymi uczestnikami siedzi w klasie ekonomicznej patrząc jak Chris rozwiązuje krzyżówki. Podczas wyzwania, wszyscy bardzo marzli, więc Geoff postanowił pójść do sklepu po gorącą czekoladę. Wówczas Cody postanawia pójść razem z nim. Cody wraz z Geoffem udają się do pobliskiego bufetu, gdzie ku ich zaskoczeniu sprzedawał Szef Hatchet. Mówią oni Szefowi, że Chris tęskni za nim, oraz kupują gorącą czekoladę. Gdy obaj wracają na miejsce wyzwania, Cody pyta się czy wygrali. Jednakże okazuje się, że przegrali, a wszyscy złowieszczo spojrzeli na Geoffa i Cody'ego. Na ceremonii eliminacji Cody był w zagrożonej dwójce, ale otrzymał ostatnią piankę. Mimo, że Geoff miał już się pakować, Chris ogłosił, że eliminacji nie będzie z powodu, że Geoff powiedział dobre słówko Szefowi o Chrisie.

Podczas śniadania w Kanadyjskie mistrzostwa, Cody siedzi przy stoliku z Gwen, będąc ciekawym kolejnego wyzwania. Po tym jak Gwen wymawia jakieś 100 przykładów wyzwań, w których nie chciałaby brać udziału, Cody z wrażenia upuszcza łyżkę na podłogę. Cody zostaje wybrany przez drużynę jako bramkarz w piłce nożnej. Podczas meczu, gdy Max nie potrafił kopnąć piłki, Cody wybiega z brami i kiwa się z nim, dopóki Bridgette nie powiedziała, aby wrócił na bramkę. Później podczas pierwszej połowy Bridgette wycofuje piłkę do Cody'ego, a ten podaje do Mike'a. On wraz z Geoffem rozpoczynają drugą połowę meczu. Następnie Cody zagrywa piłkę do Mike'a. Później Cody blokuje na skrzydle Duncana, co skłoniło go do zagrania do Amy. Gdy Amy podała piłkę z powrotem do Duncana, ten został sfaulowany przez Cody'ego. mimo, że jego uraz był dość poważny, to Szef nie pokazał mu żadnej kartki. W pokoju zwierzeń, Cody przyznaje, że od dawna czekał na zemstę na Duncanie. Następnie Cody podaje piłkę do Geoffa przy rzucie wolnym.

Podczas Zagubieni na pustyni, Cody wraz z innymi jest przerażony, że zostali wywiezieni na Saharę. Cody cieszy się również, że jak Mike nie ma rozdwojenia jaźni. Cody udaje się ścieżką wraz z Bridgette i Mike'm. Cała trójka rozmawia o tym, że mogą mieć sojusz. Jednakże po chwili dochodzi do kłótni między Mike'm, a Cody'm, gdy ten powiedział, że oddał kompas dla Gwen. Po chwili oprócz kłótni, doszło do bójki między chłopakami, a Bridgette postanowiła zabrać butelkę z wodą i zostawić ich przewracając oczami. Podczas gdy Duncan, Max i Sugar spotykają bijących się Cody'ego i Mike'a, ten mówi, że gdyby nie on, nadal nie miałby co jeść odwołując się do tego jak z Geoffem znaleźli Szefa na Grenlandii. Podczas gdy Duncan pyta się Mike, czy mają coś do picia, on chce dać im wodę, nie wiedząc, że Bridgette ją wzięła. Następnie Cody oskarża Mike'a, że to przez jego nieuwagę zabrali im wodę, co doprowadziło ich do bójki. Gdy reszta drużyny przychodzi do Cody'ego i Mike'a, oni przestają walczyć. Gdy Cody pyta Bridgette jak mogła im zabrać wodę, ona odpowiada, że to nauczka za to, by nie było konfliktów w sojuszu. Następnie Cody dobiega na metę jako czwarty.

Zarówno Cody i Mike byli źli na siebie wzajemnie, oraz stracili przez to apetyt w Gęste tereny. Gdy Geoff pyta ich czy poczęstują się zapiekanką, wściekły Cody wychodzi do innego pomieszczenia. Gwen również poszła za Cody'm. Cody rozmawia z Gwen w ustronnym miejscu w samolocie. Gwen namawia go do pogodzenia się z Mike'm, lecz ten nie chce o tym nawet myśleć i prosi Gwen, by przy najbliższej okazji zagłosowała na Mike'a. Jako, że Gwen zawdzięczała wiele Cody'emu, postanawia zagłosować na niego. Podczas wyjaśniania zadania, Cody był przerażony, gdy Chris powiedział, że nie wszyscy mogą wrócić żywi. Cody przemierza dżungle wraz z Gwen. Oboje natykają się na obóz tubylców. Zarówno Cody i Gwen próbują przejść koło niego niepostrzeżenie, lecz wpadają w pułapkę. Następnie tubylcy gdzieś ich zabierają.

Pojawiają się oni ponownie dopiero w Jakie owoce znajdziesz na Cyprze?, kiedy to Szef uratował ich z rąk tubylców. Następnie Bridgette wpycha Cody'ego i Mike'a do luku bagażowego, gdzie ich zamyka dając im czas na dogadanie się. Podczas gdy inni brali udział w wyzwaniu, Cody i Mike stoczyli kolejną walkę w luku bagażowym, bluzgając na siebie nawzajem. Podczas gdy Mike wstaje i ponownie próbuje uderzyć Cody'ego, coś mu strzeliło. Cody proponuje wówczas pogodzenie się z Mike'm. Obaj wówczas godzą się, ale gdy chcą zrobić przyjacielski uścisk nie byli wstanie, ze względu na to, ze obaj byli poobijani. Obaj również postanawiają zagłosować na Bridgette, która zamknęła ich w luku bagażowym. Ostatecznie Bridgette jest zagrożona wraz z Cody'm. Ostatecznie to Bridgette dostaje ostatnią piankę, a Cody jest zirytowany swoją eliminacją, gdyż odpadł po pogodzeniu się z Mike'm.

W Podsumowanie II Ostatnia szansa, Cody jest drugim gościem w studiu. Gdy Jasmine pyta się go jak czuł się po eliminacji, ten odpowiada, że był załamany i zmniejszył to załamanie słodyczami. Gdy Shawn pyta się, czy w luku bagażowym nie było żadnych zombie, Cody niepewnie odpowiada, że nie. Następnie Shawn prosi Cody'ego aby dał kilka rad Mike'owi, któremu nie układa się w drużynie najlepiej. Wówczas Cody mówi mu, aby wygrywał wyzwania, dzięki czemu zdobędzie szacunek u drużyny. Następnie Jasmine pyta się Cody'ego kto jest jego faworytem, a ten odpowiada, że Mike. Podczas quizu, Cody miał odpowiadać jako piąty. Cody zwlekał z odpowiedzią na pytanie "Dlaczego Sierra nie lubi Gwen", co sprawiło, że z powodu nie udzielenia odpowiedzi, stracił szanse. Również źle odpowiedział na pytanie "Kto nie powiedział ani słowa", co sprawiło, że był drugim wyeliminowanym uczestnikiem z quizu.

Ciekawostki

  • Jest on pierwszym zawodnikiem, który odkrył intrygę Courtney.
  • Jest jednym z pięciu zawodników, którzy dostali się do Totalnej Porażki: Podróży Gwiazd.
  • Jest jedną z dwóch postaci, które brały udział w dwóch sezonach, a w żadnym z nich nie doszły do połączenia. Drugim jest Izzy

Zobacz także

Wyeliminowany z Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa
Wcześniej Odcinek Kolejny
Justin Znowu mnie wystawiłeś Beth
Milczące Słonie
Beth | Cody | Courtney | DJ | Gwen | Owen | Trent