FANDOM

Beth i Courtney to jeden z mniejszych konfliktów w Totalnej Porażce Wyspie Wawanakwa. Od początku sezonu Courtney próbowała wciągnąć Beth w sojusz z nią. Mimo, że Beth zdawała sobie sprawę z antagonistycznej osobowości Courtney z Planu Totalnej Porażki, ta zgodziła się wierząc, że się zmieniła. Beth często była także pionkiem Courtney, która zmuszała ją do różnych "niewygodnych" dla niej rzeczy. Ich sojusz kończy się w Zbrodnia niemal doskonała, kiedy to dopiero Cody uświadamia ją i Owena, o tym jaka naprawdę jest Courtney i wspólnie próbują ją wyeliminować.

Totalna Porażka Wyspa Wawanakwa

Powrót

Obie współpracowały w poszukiwaniu klucza do willi w wyzwaniu. Courtney cały czas poganiała Beth, która nie była pewna czy zgadzać się z nią na sojusz. Gdy Courtney znajduje ukryty w ścianie sejf, Beth pyta się ją czy zna kod. Ta wpisuje datę urodzin Chrisa, co było błędnym kodem. Gdy Courtney próbowała włamać się tam przy pomocy swojego palmtopa, Beth bała się, że mogą mieć przez to kłopoty i próbowała powstrzymać Courtney. Ta powiedziała jej, że wszystkie chwyty dozwolone i pokazała swoje umiejętności hakerskie otwierając sejf. Ich oszustwo nie miało jednak żadnego wpływu na jej udział w programie. Obie dziewczyny pobiegły do Chrisa, ze znalezionym w sejfie kluczem.

Mecz

W Pokoju zwierzeń Courtney mówi, że wciągnie Gwen, do swojego sojuszu z Beth. Oznacza to, że Beth zgodziła się na sojusz z Courtney mimo, że miała świadomość jej antagonistycznej postawy. Po wyzwaniu, gdzie wygrały Milczące Słonie, Courtney chwali Beth, która pomogła im wygrać w kosza. Zawstydzona Beth mówi, że ma te umiejętności jeszcze ze szkoły podstawowej.

Co dwie głowy, to nie jedna

Po przegraniu wyzwania, Courtney przypadkowo zapomina wziąć z willi swojego palmtopa. Gdy zauważa, że go niema wścieka się i krzyczy na Beth. Ta przybiega w mgnieniu oka, i przyporządkowuje się Courtney. Ta każe jej wejść do willi i odnaleźć tam jej palmtopa. Beth była przestraszona obawiając się konsekwencji wejścia do willi po przegraniu wyzwania. Courtney jednak mówi do niej "JAZDA" a ta udała się do willi. Beth próbowała tam odzyskać palmtopa Courtney, lecz Wściekłe Żyrafy, kazały by sama po niego przyszła. Gdy Beth wychodzi na zewnątrz pyta się Beth czy udało jej się odzyskać swojego palmtopa. Gdy Beth powiedziała, że nie Courtney wzięła sprawy w swoje ręce i koniec końców odzyskała swój sprzęt.

Zbrodnia niemal doskonała

Konflikt pomiędzy Beth, a Courtney rozpoczyna się w tym odcinku. Podczas śniadania, Cody namawia Beth i Owena, do zawarcia sojuszu, dzięki któremu pozbędą się Courtney. Beth początkowo nie była pewna sojuszu, gdyż współpracowała z Courtney, choć udawała, że również chce się do niego przyłączyć. Gdy okazało się, że Courtney była sprawczynią otrucia Cody'ego, Beth wraz z innymi była w szoku. Wówczas również Beth zdała sobie sprawę z osobowości Courtney i wraz z Cody'm i Owenem stworzyli sojusz przeciwko Courtney.

Strefa czasowa

Podczas śniadania Beth była zdezorientowana nie wiedząc dlaczego Duncan stanął po stornie Courtney wiedząc, że zerwali w Totalnej Porażce w Trasie. Beth wraz z innymi miała złowrogą minę, gdy Courtney przyszła po nich zawołać ich na wyzwanie. "Później" Beth zgadza się z Cody'm, że Courtney udało się przetrwać, ale to koniec jej udziału w Totalnej Porażce. Courtney była jedyną osobą, która była świadoma zagięć czasu. Gdy też dzień powtórzył się 3 razy, Courtney mówi Beth, że muszą pilnie porozmawiać. ta początkowo nie miała ochoty, lecz zgodziła się gdy przypomniała sobie o tym, że Chris powiedział, że Courtney wszystko wie. Współpraca dziewczyn opłaciła się i amerykańscy naukowcy wyłączyli wehikuł czasu.

Znowu mnie wystawiłeś

Podczas głosowania, Beth mówi, że chciałaby wyrzucić Courtney, lecz prawdopodobnie zagłosowała na Cody'ego, gdy ten odmówił jej eliminacji.

Jaskinia, podziemia i odnowiona miłość

Courtney próbowała zagadać do kogoś z drużyny, lecz cały czas była olewana. Jedną z tych osób była Beth, która rozmawiała wtedy z Owenem, a na Courtney nie zwracała uwagi traktując ją jak powietrze. Gdy Beth i Owen udali się do stołówki, Courtney była zirytowana i smutna mówiąc "Rzygać mi się chce jak na Was patrzę". Mimo to Beth próbowała uspokoić Courtney, gdy uczestnicy zaczęli wspominać o torze przeszkód, który Courtney przeżyła X razy. Później gdy Milczące Słonie podzieliły się na pary, a Beth powiedziała, że pójdzie z Owenem, Courtney była zaskoczona. Gdy Courtney siedziała już w celi złapana przez ochronę Alejandro, Beth wraz z Owenem również odnajdują Chrisa. Wówczas Beth chciała go uwolnić, a Courtney była zirytowana mówiąc "Nie Beth. Ty idiotko" po czym Beth weszła w pułapkę. Oznacza to, że Courtney znała rozmieszczenie pułapek w jaskini.

Zobacz także

Beth
Interactions with Courtney
Courtney
Interactions with Beth | Duncan | Geoff | Gwen | Leshawna