FANDOM

Alejandro i Leshawna - jeden z konfliktów w Totalnej Porażce na Wyspie McLean'a. Poznali się w trzecim sezonie i Leshawna była jedną z "ofiar" Alejandro. Gdy ta odkryła jego intrygę znienawidziła go. Leshawna jako jedyna z dziewczyn z drużyny Wyjących Wilków wie o prawdziwych intentacjach Alejandro i próbuje ostrzec resztę.

Aby go wyeliminować Leshawna razem z DJ'em i Trent'em założyła sojusz.

Totalna Porażka na Wyspie McLean'a

Nowa wyspa i starzy uczestnicy

Alejandro i Leshawna zostali przydzieleni do jednej drużyny - Wyjących Wilków.

W stołówce gdy Alejandro wykorzystuje swój wygląd i "słodkie słówka" aby wpłynąć na decyzje Beth, Katie i Sadie, Leshawna w pokoju zwierzeń wyznaje, że się nie nabierze na jego sztuczki i dziwi się, że dziewczyny się dały wkręcić.

Stary niedźwiedź mocno śpi...może

Podczas wyzwania Leshawna słucha jak Beth, Katie i Sadie podziwiają Alejandro. Ta w pokoju zwierzeń mówi, że musi ostrzec je przed nim.

Po wyzwaniu Leshawna ostrzega dziewczyny przed chłopakiem, jednak koleżanki nie chcą jej uwierzyć, a nawet uważają, że jest przewrażliwiona.

Ahoj załogo!

Podczas śniadania ciemnowłosa widząc zachowanie dziewczyn w stosunku do Alejandro, zwraca się do Noah'a mówiąc, że te nigdy się nie nauczą.

Podczas głosowania na kapitana Leshawna zgadza się aby to Beth została kapitanem łodzi, nie wiedząc, że to część intrygi Alejandro.

Po przegranym wyzwaniu brunetka mówi Leshawnie, że to Alejandro przyczynił się do przegranej. Ciemnowłosa obiecuje jej, że powie to drużynie i przekona ich aby głosowali na chłopaka, a nie na nią.

Nietoperze i inne dziwadła

Leshawna chce ponownie ostrzec Katie i Sadie przez Alejandro, jednak w pokoju zastaje tylko Sierrę, która opowiada jej o swoim śnie. Ciemnowłosa jest załamana zachowanie koleżanki jednak cieszy się, że nie uległa urokowi Alejandro.

Ekstremalny dzień

Dziewczyna widzi przez okno jak Katie i Sadie rozmawiają z Alejandro, podejrzewając że coś jest nie tak.

Podczas drugiej rundy, Leshawna bierze na bok chłopaka i mówi, że wszystko widziała przez okno. Pyta się również co powiedział Katie i Sadie. Ten jej opdowiada, że nie powinno to ją obchodzić. Dziewczyna mówi do niego, że to on stoi za tym, że ich drużyna przegrała wyzwanie w odcinku Ahoj załogo! i, że teraz jeszcze bardziej manipuluje Katie i Sadie. Ten mówi jej, że dziewczyny jej nie uwierzą, a z resztą drużyny będzie mieć problem aby ich przekonać przeciwko mu.

W ósmej rundzie Alejandro mówi drużynie, że pójdzie do Katie zwisającej głową w dół. Leshawna mu nie ufa i pyta się po co. On odpowiada jej, żeby dotrzymać jej towarzystwa. Po upadku Katie z gałęzi, Leshawna patrzy się wkurzona na Alejandro, wiedząc, że to on spowodował wypadek dziewczyny. W pokoju zwierzeń dziewczyna mówi, że jak ich drużyna przegra wyzwanie i na ceremonii eliminacyjnej powie o wszystkim drużynie, żeby zagłosowali na Alejandro. 

Nurkowanie z rekinami

Kiedy drużyny dowiadują się, że na klifie odbędzie się wyzwanie, Alejandro oznajmia, że zaprowadzi drużyny tam. W pokoju zwierzeń Leshawna wyznaje, że Alejandro jest taki, że by ich zaprowadził do jaskiń z niedźwiedziami.

Podczas śniadania Leshawna razem z Trentem i DJ'em zakłada sojusz przeciwko Alejandro.

Dziewczyna jest świadkiem jak Alejandro popycha DJ'a stojącego na klifie i mówi mu, że wszystko widziała, zaś ten jej mówi, że tylko ona to widziała, ponieważ Sadie będąca w sojusz z chłopakiem go nie wydaje, a drużyna Szybkich Pum jest zajęta czymś innym.

Gdy Leshawna wskakuje uwagi ta przykuwa uwagę rekinów, dzięki czemu Alejandro może spokojnie wypłynąć na brzeg. W pokoju zwierzeń mówi, że Leshawna w końcu się na coś przydała.

Impreza na plaży

Po śniadaniu, w pokoju zwierzeń Leshawna wyznaje, że chciała przekonać Sierre aby ta dołączyła do jej sojuszu w celu wyeliminowania Alejandro.

Podczas wyzwania Alejandro pośpiesza Leshawne, która maluje byka. Wkurzona dziewczyna rzuca w niego pędzlem i mówi, żeby sam malował.

Później Leshawna pobiła się z Alejandro. 

Czy jest na sali Chef?

Polowanie na Ezekiela